אורט קריית ביאליק זכה בפרס הצטיינות של ארגון המורים על מעורבות חברתית ואזרחית ותרומה לקהילה.

אורט קריית ביאליק זכה בפרס הצטיינות של ארגון המורים על מעורבות חברתית ואזרחית ותרומה לקהילה.
הפרס הוענק בטקס חגיגי שהתקיים באולמי “אבניו” קריית שדה התעופה.

הפרס הוענק לאורט קריית ביאליק עבור מגוון היוזמות והפרויקטים המצעידים את התלמידים ומעודדים פעילויות התנדבותיות בקהילה. חבר השופטים ציינו כי בית  הספר הצליח ליצור אווירה שגורמת לתרבות ארגונית משתפת, המלמדת לערכיות ואזרחות טובה.

תלמידי בית הספר נלחמים בהבדלי המעמדות יזמו פרויקט השכרת שמלות נשף בעלות סמלית לכל נערה שידה אינה משגת. לפרויקט זה נתרמו שמלות רבות של בוגרות אורט ביאליק בשנים האחרונות. היוזמה מקודמת ברשתות חברתיות ובערוצים נוספים. במרכז הלמידה שהוקם במתנ”ס עוזרים תלמידי התיכון לתלמידים מתקשים בחטיבת הביניים במגוון מקצועות ובכל הרמות הלימודיות.

פרויקט נוסף שפועל בבית הספר הוא “חיים משותפים”, התוכנית השנתית המשותפת עם בית הספר הדרוזי אורט סג’ור. הפרויקט חושף את התלמידים והצוות החינוכי להכרת ולקבלת האחר משריש את ערכי הסובלנות , השוויון והאחווה וכל זאת תוך קיום פעילויות משותפות ומגוונות סביב המסורת היהודית והתרבות הדרוזית.

בסופו של תהליך הלמידה חוברים תלמידי שתי החטיבות למסע לפולין. במהלך השנה קיבלו תלמידי שני בתי הספר הכנה משותפת של מפגשים וסיורים.

בית הספר מקדם את קבלת השונה על ידי שילוב תלמידים תקשורתיים על קשת האוטיזם בפעילות בית ספרית. עבור תלמידים אלו הוקם מבנה מיוחד המדמה דירה, בה מתנהלים חיי התלמידים כהכנה לתפקוד עתידי עצמאי בחברה. להקת “קולות אורט ביאליק” המורכבת מתלמידים תקשורתיים משתתפת במגוון אירועי תרבות עירוניים ומייצגת את העיר בכבוד גם באירועים בארץ ובחו”ל. בנוסף, מתקיימת פעילות ולמידה משותפת של תלמידי בית הספר עם תלמידי הכיתה התקשורתית. לאחרונה הוקם תיאטרון קהילתי משותף .

על עשייתו הייחודית בית הספר, החינוך למעורבות חברתית ואזרחית ועל התמדתו בנתינה למען האחר בקהילה הוענק לבית הספר פרס הצטיינות לשנת תשע”ז.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, בירך על הזכייה המכובדת:” בית הספר אורט קריית ביאליק זכה השנה בפרסים על הצטיינותו בתחומים לימודיים, חינוכיים, ערכיים וחברתיים התורמים לבניית חברת תלמידים ואזרחים משכילה וערכית. אני מאחל לצוות בית הספר המשך עשייה פורייה וערכית לצד הישגי לימוד מרשימים”.
חטיבה

בצילום: מנהל קריית החינוך אורט קריית ביאליק, רמי פורת ומנהלת חטיבה עליונה, סימונה רגב.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה