הפקת תיאטרון קהילתית בהשתתפות שחקנים תושבי העיר

הפקת תיאטרון קהילתית בהשתתפות שחקנים תושבי העיר

השחקנים יעלו  את המופע המקורי  “הדלת” שנכתב ע”י הבימאי אייל בוחבוט

רשת המתנ”סים העירונית מעלה מידי שנה הפקה קהילתית בה משתתפים תושבי העיר בכל הגילאים- מילדים ועד קשישים, כולל להקות המחול והזמר ונגני מרכז המוסיקה העירוני. מדובר בהפקת ענק הכוללת תלבושות מרהיבות ותפאורה מושקעת שאינה נופלת מהתיאטראות המובילים בארץ.
הפקה קהילתית- ארכיון

המשתתפים הינם ללא ניסיון משחק אולם הדבר המאפיין אותם הוא התשוקה לעמוד על במה ולרוב מדובר בהגשמת חלום ילדות שתמיד פחדו להגשים… במהלך החזרות מקבלים המשתתפים שיעורי משחק, פיתוח קול, עמידה מול קהל ועוד כלים מקצועיים אשר הופכים אותם לשחקנים לכל דבר.

תכנית התיאטרון הקהילתי מופעלת בהצלחה בעיר זו השנה השביעית בליווי הבמאי אייל בוחבוט אשר השנה מביים את ההצגה “הדלת” אותה גם כתב העוסקת בפגועי נפש.

ההפקה תעלה בתחילת חודש יוני (4-5.6.18) ותוצג הן עבור הקהל הרחב והן עבור תלמידי בתי הספר בעיר.

הבמאי, אייל בוחבוט מציין כי בכל שנה הוא מופתע מחדש מהיענות העצומה מצד התושבים. לדבריו:” פעילות התרבות בקרית אתא היא דוגמא נפלאה ליצירה קהילתית, המצליחה לקדם ולטפח את הכישרונות של תושבי העיר, ילדים ומבוגרים כאחד, בתחום האומנות. ההיענות הגבוהה מצד התושבים מעידה כי קרית אתא נתברכה בתושבים בעלי יכולות אומנותיות גבוהות, שהפקות קהילתיות מסוג זה, מאפשרות להם לחשוף את הכישרון הגלום בהם.”

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה