הצלחה מוסיקלית לתלמידי מרכז המוסיקה בקריית אתא

מקום ראשון לתלמידי מרכז המוסיקה העירוני בקרית אתא בתחרות מוסיקה בינלאומית

תלמידי מרכז המוסיקה העירוני בקריית אתא זכו במקומות הראשונים בתחרות הבינלאומית “מוסיקת עולם” אשר התקיימה בשבוע שעבר בירושלים.

במקום הראשון זכו התלמידים: מילן ונדובר-וול ומעיין טל. במקום השני זכו אוריאל אלון ומעיין טל בדואט פסנתרנים ובמקום השלישי זכו לינוי רחבייב ואוריאל אלון.

תחרות “מוסיקת העולם”  הנה תחרות לנגנים צעירים (בקטגוריות שונות, בטווח הגילאים 6-36), המופיעים כסולנים ובהרכבים קטנים. שופטי התחרות שמו השנה דגש לא רק על יכולת והבנה מוסיקליים אלא גם על העמקת קשרים מוסיקליים בין מוסיקאים מכל העולם עם מורים ונגנים מישראל, הכרות עם שורשים המוסיקליים של ישראל וחלקה הבלתי נפרד של מדינה ישראל מההיסטוריה וההתפתחות של האמנות העולמית.

בתחרות השתתפו נציגים מכל העולם ביניהם מפולין, הולנד, ארה”ב, סינגפור, רוסיה, לטביה, סין, קזחסטאן, גאורגיה, גרמניה ועוד. חבר השופטים הורכב ממוסיקאים בעלי שם עולמי ומורים מקצועיים בכירים מישראל, ארה”ב, גרמניה, שוודיה ורוסיה.

לאחר התחרות הגיע צוות שופטי התחרות למפגש עם תלמידי מרכז המוסיקה והעביר להם כיתת אומן מקצועית. לאחר המפגש הלימודי התקיים קונצרט יחיד במינו  בארץ לקהל הרחב  בו כל אחד מחברי צוות השופטים מהעולם הופיע בקטע נגינה ייחודי.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה