השר ארדן ביקר במרכז השירות לתושב בקריית ביאליק

השר ארדן ביקר במרכז השירות לתושב בקריית ביאליק

השר ארדן ביקר במרכז השירות לתושב בקריית ביאליק

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, הגיע לביקור בקריית ביאליק והתרשם  מהמוקד “הרואה” של העירייה, בו ניתן לתצפת בזמן אמת על עשרות מצלמות האבטחה הפרוסות ברחבי העיר.

במהלך הביקור הודיע השר ארדן, כי משרדו יקצה לעירייה סך של 150,000 ₪  להצבת מצלמות אבטחה נוספות ברחבי בעיר. במהלך השנים האחרונות חלה ירידה משמעותית בפשיעה ובמקרי הוונדליזם בקריית ביאליק. זאת ניתן לזקוף לנוכחותם המוגברת של כוחות השיטור העירוני אשר פוקדים את הרחובות בסיורים תדירים, בעיקר בסופי שבוע, תוך שיתוף פעולה עם צוות המוקד העירוני הצופה על המתרחש בעזרת עשרות מצלמות האבטחה שנפרשו בעיר במימון המשרד לביטחון פנים. מעל 70 מצלמות הותקנו במקומות מרכזיים, בגינות ציבוריות ובמספר מוקדים בהם מתגודדים בני נוער והינם מועדים לפעילות וונדליסטית. כל המצלמות מחוברות ישירות למוקד העירוני המאוייש 24/7 אשר בזמן אמת מדווח לצוות השיטור העירוני על כל התגודדות או פעילות חשודה באזור.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, סקר בפני השר ארדן את פעילויות השיטור השונות והודה על יוזמות המשרד אשר הביאו להעלאת תחושת הביטחון האישי אצל התושבים: “הפעלת מערך השיטור העירוני, פרויקט “עיר ללא אלימות” והצבת מצלמות אבטחה ברחבי הקריה הורידו משמעותית את מקרי הוונדליזם והאלימות”.
IMG-20190107-WA0028


בתמונה: השר לביטחון פנים כ”ח גלעד ארדן וראש העיר אלי דוקורסקי במוקד “הרואה”

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה