מיהי השוטרת שתפסה חשוד באונס ובעשרות פגיעות מיניות בצעירות?

מיהי השוטרת שתפסה חשוד באונס ובעשרות פגיעות מיניות בצעירות?

בחודשים האחרונים נהג החשוד לארוב לצעירות שירדו מהמטרונית בקריות ואז תקף אותן וביצע בהן עבירות מין ובהן גם אונס. מאחורי תפיסת החשוד עומדת שוטרת עירונית מקריית מוצקין

קארין רוזקובסקי פורסם ב: 03/02/19
קרדיט אתר האינטרנט: https://newshaifakrayot.net

הורים רבים ברחבי הקריות חייבים תודה לשוטרת דניאל בן חמו מהשיטור העירוני בקריית מוצקין, אשר בתושייה רבה הצליחה לתפוס בשבוע שעבר חשוד באונס ובסדרת פגיעות מיניות בבנות נוער ובצעירות ברחבי הקריות ונהג לזרוע באיזור אימה ופחד

מפרטי החקירה עולה כי החשוד הוא בן מיעוטים בן 18, אשר נהג על פי החשד לארוב בחודשים האחרונים לנערות וצעירות אשר ירדו מהמטרונית ברחבי האיזור ולתקוף אותן מינית. המקרה האחרון אירע בשבת שעברה, סמוך לשעה שתיים בלילה, אז ירדה נערה בתחנה בקריית מוצקין, כאשר החשוד רודף אחריה וסוחב אותה לפארק סמוך, שם על פי החשד תקף אותה מינית.

תושייתה של השוטרת דניאל בן חמו שהביאה למעצרו של החשוד.

תושייתה של השוטרת דניאל בן חמו שהביאה למעצרו של החשוד.


בשלב זה החלה הנערה לצעוק והחשוד ברח אך נתקל מולו לפתע בניידת שיטור עירוני, ממנה יצאה שוטרת ורדפה אחריו עד שנעצר

בפוסט אשר שותף בסוף השבוע בקבוצה “הורים בקריות” נכתב:

נתפס חשוד, לא מאיזור הקריות, שהיה נוהג להמתין לבנות נוער שירדו מהמטרונית ותוקף אותן מינית. אחרי מרדף רגלי, ממש כמו בסרטים, דניאל וצוות פקחי סיוע מקריית מוצקין הצליחו להשתלט עליו ולהביא אותו למעצר. אחרי שהמשטרה עשתה את המוטל עליה רק נקווה שבית המשפט הנאור ימצה את הדין בעבור כל הנערות שפגע בהן ובאילו שעוד יכול היה לפגוע.
עוד נכתב בפוסט:
“הרבה הורים ברחבי הקריות חייבים תודה לשוטרת דניאל בן חמו שאגב, קיבלה לאחרונה הצעת נישואין מבן זוגה מתן בן שמחון, שאף הוא משרת בנקודה המשטרתית בקריית מוצקין. תודה לך דניאל”

 

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה