מקריית ביאליק לפסטיבל במונטנגרו

השמיים כבר לא הגבול

סדנת התאטרון של  חטיבת הביניים  אפק מקרית החינוך אורט קרית ביאליק, ייצגה את ישראל בפסטיבל קוטור לנוער ולילדים במונטנגרו עם המחזמר אנני.

בחטיבת הביניים אפק , קיימת מזה 15 שנים מגמת דרמה  בבימויו של הבמאי תומר רוסו. במהלך השנים הפכה הסדנא ליוקרתית ביותר העלתה סוגים שונים של הפקות בכל שנה הפקה אחרת. הביקוש היום בקרב השכבות החדשות הנכנסות ללמוד באפק למגמת הדרמה הוא רב. אנו גאים בדרמה אפק.

כאשר נכנסים הילדים לחטיבה בשנה הראשונה הם מעלים בדרך כלל ,, קטעים קצרים מחוויותיהם בשנה זו . רק בשנה שאחרי הם בעצם משתתפים בהפקה גדולה הכוללת בתוכה תלמידים משכבות ח’ וט’.
הפקה מושקעת עם תפאורה, ניהול מוסיקלי,תלבושות איפור ומה לא.
תיאטרון

ב 2017 הוצג המחמר אנני , המחזמר נצפה ע”י כ 2000 איש בקרית ביאליק. בשנה שעברה הוזמנה חבורת הדרמה יחד עם תומר רוסו והמפיקה ברגמן עליזה לפסטיבל בעיר קלוז ברומניה , שם נקטפו שני פרסים משמעותיים, פרס על השחקנית המיוחדת שירה מינקין אשר גילמה את אנני. פרס נוסף על הופעה מיוחדת במינה. השנה נסע הקאסט להופיע בפסטיבל תיאטרון לילדים ונוער במונטנגרו שם אומנם הפסטיבל לא תחרותי, אך האנרגיות של התלמידים סחפו וכבשו את כל באי הפסטיבל. הילדים שלנו יכולים להיות שגרירים מדהימים של מדינת ישראל. הוזמנו שוב בשנה הבאה.

השנה דרמה אפק העלו את המחזמר נרניה וגם הפעם הוזמנו לפסטיבל בקלוז רומניה.

דרמה אפק היא לא רק סדנת דרמה דרמה אפק היא משפחה והשירות החלוצי לבית הספר כמו גם לקריה ולמדינת ישראל הוא רב.

אז מה הצעד הבא ?????? אולי ברודווי ?

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה