מתקני שעשועים חדשניים בגני המשחקים הציבוריים בקריית אתא

מתקני שעשועים חדשניים בגני המשחקים הציבוריים בקריית אתא

מתקני שעשועים חדשניים בגני המשחקים הציבוריים בקרית אתא

העיר מובילה מגמה בינלאומית של הפיכת מגרש המשחקים לזירה מאתגרת של פעילויות ספורט ופנאי לכל המשפחה

במסגרת תכנית הפיתוח העירונית לשדרוג גני משחקים ברחבי העיר וכן בנייה והקמה של גני משחקים ציבוריים חדשים כמענה לגידול המשמעותי של העיר ושל מספר התושבים המתגוררים בה, הותקנו מתקני משחק חדשניים בגני המשחקים בעיר.

מתקני הפעילות החדשניים, מעניקים ערך מוסף לשעות הפנאי של תושבים, תוך שימת דגש על חדשנות, איכות ושלל פונקציות מהנות לשימוש בכל מתקן.

בימים בהם הילדים ובני הנוער מסתגרים מול המחשב, הטלוויזיה והסמארטפון, קיים הכרח להתאים את פעילות הפנאי לתחומי העניין שלהם במטרה לעודד פעילות גופנית יומית וקבועה. מדובר במגמה שתופסת תאוצה בכל העולם, כאשר עיריית קרית אתא הינה הרשות הראשונה שלקחה את הנושא צעד אחד קדימה.

המתקנים מעודדים פעילות גופנית בריאה באמצעות משחק אינטראקטיבי ומאפשרים להפוך את מגרש המשחקים הקלאסי והמיושן לזירה מאתגרת של פעילויות ספורט ופנאי לכל המשפחה.

מתקן השעשועים החדש בקריית אתא

מתקן השעשועים החדש בקריית אתא

 

כך למשל, במרבית הגנים ניתן ליהנות ממתקנים חדשניים הכוללים הפעלה פשוטה באמצעות לחיצה על כפתור אשר פותח עולם חדש של משחקים מגוונים לגילאים שונים. המתקנים מחוברים לרשת אלחוטית שמאפשרת עדכון משחקים חדשים און ליין, שליטה מקסימלית ע”י מעקב ובקרה של נתוני זמן שימוש ופופולריות בזמן אמת.

בין המתקנים: קשת משחק מוסיקלית, עמדת די ג’יי, לוח כדורגל חכם ועוד. השבוע נוסף מתקן אינטראקטיבי נוסף בפארק הספורט המאפשר בחירה בין מספר משחקים ספורטיבים שונים אותם ניתן לשחק גם בקבוצות.

מעיריית קרית אתא נמסר: ” בנייה ושדרוג של גני משחקים ציבוריים הוא חלק בלתי נפרד מאיכות החיים בעיר ואנו פועלים לפיתוח מתחמי פעילות ציבוריים חדשניים ומאתגרים אשר נותנים מענה איכותי, זמין וזול לשעות הפנאי של תושבי העיר.”

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה