ניצחונות נאים לקריית אתא ומוצקין בכדורסל

ניצחונות נאים לקריית אתא ומוצקין בכדורסל

ערב מצוין של שתי הקרייתיות במסגרת הליגה הלאומית בכדורסל
מכבי מוצקין חזרה מהוד השרון עם ניצחון חשוב בתוצאה 84-79 
ואילו שכנתה, עירוני קריית אתא עשתה זאת בבית על פני הקבוצה מבירת העמק, הפועל עפולה.

 מכבי הוד השרון – מכבי קרית מוצקין 84:79

ניצחון חשוב למכבי קרית מוצקין ששומרת על יציבות ומתבססת בצמרת הגבוהה. ההתחלה הייתה דווקא של המקומיים, שהופיעו עם סמי איגר, ובזכות מטווח שלשות סיימו את החצי הראשון ביתרון ועם 47 נקודות. בחצי השני הקבוצה של רועי פרל חזרה להגנה המאפיינת אותה ועם יכולת טובה של נועם מטלון וחאבייר קרטר בהתקפה הצליחו להפוך את התוצאה ושמרו על פער קטן עד לסיום. הוד”ש עם הפסד נוסף מעמיקה את המשבר שלה.

סמי איגר פתח בחמישייה והוד”ש פתחה טוב עם 2:10. קרית מוצקין חזרה מפסק הזמן עם 9 נקודות ברצף ונטלה את ההובלה, אך איתן רוטנברג צלף פעמיים מחוץ לקשת וקבע 11:16. זיו בן צבי וגל טסלר הגיבו בשלשות משלהם ועד סוף הרבע הראשון המטווח נמשך והלוח הראה 24:23 לאורחים. הוד”ש שוב פתחה טוב את הרבע וכמו ברבע הראשון הצליחה לשתק את ההתקפה של קרית מוצקין בדרך ליתרון 27:35. הביתיים המשיכו לצלוף מחוץ לקשת, אבל החבורה של רועי פרל הצליחה להישאר קרובה ו-4 דקות למחצית הייתה בפיגור 34:38. עד למחצית הביתיים שמרו על היתרון והובילו 41:47. ברבע השלישי קיבלנו את ההגנה המוכרת של קרית מוצקין ורועי פרל. האורחים עלו בטירוף ונועם מטלון מהקו קבע 50:59 לקבוצתו. איתן רוטנברג וכרמל בוכמן הצליחו להעביר את היתרון לקבוצתם, אבל המילה האחרונה ברבע הזה הייתה של חאבייר קרטר שקבע 63:61. הקבוצה של נתי כהן פתחה רע את הרבע האחרון וקלעה 5 נקודות בלבד ב-6 דקות – 73:66 לצפוניים. שתי שלשות של נועם מטלון נענו באחת של סמי איגר שצימק ל-79:72, 3 דקות לסיום. סמי איגר עוד קלע שלשה, אבל ברגעים החשובים האורחים הצליחו לבצע את הפעולות הנכונות ושמרו על היתרון שלהם עד לסיום.

תוצאת משחק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עירוני קרית אתא – הפועל עפולה 75:82

סיפור המשחק – 8 נקודות בלבד של הפועל עפולה ברבע האחרון שגרמו לה לאבד את המשחק. האורחים דווקא פתחו טוב עם מטווח שלשות, אך קרית אתא כפתה משחק צמוד שהיה כך לכל אורכו. ברבע האחרון החבורה של שרון אברהמי הצליחה לברוח מעט ועפולה פספסה הזדמנות אחר הזדמנות להלחיץ את הביתיים וירדה מנוצחת אחרי ארבעה ניצחונות ברצף.

גיא פרבר פתח אתה המשחק עם שתי שלשות וקבע 10:2 לעפולאים. המטווח של עפולה נמשך ודולב דקאפיץ’ צלף פעמיים ברציפות וקבע 16:9 לאחר חצי רבע. קרית אתא הלכה פנימה והצליחה לצמק אחרי 6 נקודות ברצף, אבל גם רום קורנליוס השתתף בחגיגת השלשות והרבע הראשון נגמר ב-23:20 בלבד לעפולה. הביתיים עלו ליתרון בפתיחת הרבע השני, אך עפולה הגיבה עם 7 נקודות רצופות בדרך ליתרון 32:26. קרית אתא הגיבה בריצה משלה והלוח הראה 34:34, 6 דקות למחצית. שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה וגיא דותן החזיר את היתרון לקרית אתא עם שלשה, אך המילה האחרונה במחצית הייתה של עפולה ורום קורנליוס שקבע 43:41 לעפולה. גיא דותן פתח את הרבע השלישי בשלשה והיתרון עבר לקרית אתא. נדנדת הסלים מהחצי הראשון נמשכה עד שדותן קבר שלשה נוספת שקבעה שיוויון 52:52. כל קבוצה חיקתה אחר הפעולה של השנייה והרבע השלישי נגמר ב-67:66 לעפולה אחרי שלשה שלישית במשחק של גיא פרבר. ניב אוזן קבר שלשה חשובה בפתיחת הרבע האחרון שהחלה בריחה קטנה של הביתיים שעלו ל-69:76 שתי החטאות קריטיות של מקסים קיקוס מנעו מעפולה להלחיץ את קרית אתא עוד יותר. עפולה שוב נעצרה ברגעים החשובים וקרית אתא הצליחה לשמור על הבית.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה