עיריית קריית אתא העניקה 129 מלגות ע”ס 10,000 ₪ לסטודנטים בעיר

עיריית קרית אתא העניקה 129 מלגות ע”ס 10,000 ₪ לסטודנטים בעיר בשיתוף עם מפעל הפיס ופר”ח טכניון.

המלגה ניתנת עבור פעילות התנדבותית בעיר בהיקף של כ- 100 שעות

השבוע (יום ב’) נערך טקס חלוקת מלגות לסטודנטים תושבי העיר במעמד ראש העיר יעקב פרץ, חברי מועצת העיר, מנהלי מחלקת החינוך, נציגי מפעל הפיס ופרח טכניון. האירוע כלל הרצאה בנושא “איך להיות מאושר במאה ה-21” מאת ד”ר דורון אייל והופעה של להקת הזמר הייצוגית “קולות”.

במסגרת מיזם מלגות הפיס הוענקו 129 מלגות לימודים לסטודנטים תושבי העיר המעוניינים ללמוד לתואר ראשון או שני. המלגה ניתנת במימון העירייה, מפעל הפיס ופר”ח טכניון ע”ס 10,000 ₪ לסטודנטים אשר יתנדבו למען הקהילה בהיקף של כ- 100 שעות ומעלה.

מיזם זה הינו נדבך נוסף בפעילות הענפה של עיריית קרית אתא בנושא החינוך במטרה לסייע לסטודנטים, תושבי העיר בלימודיהם לתארים גבוהים. עיריית קרית אתא מעניקה מידי שנה 145 מלגות לימודים לסטודנטים מעוטי יכולת בסך של כ- 100,000 ₪. הסטודנטים שנמצאו זכאים ע”י ועדת המלגות, יוכלו לבחור בין קבלת מלגה כספית לבין קבלת הלוואה בנקאית לתשלום שכר הלימוד, כאשר העירייה תממן את עלות הריבית בה.
טקס מלגות 2

מטרתה של תכנית המלגות אינה רק צמצום פערים בחברה, אלא גם הענקת כלים ממשיים לקידומם של צעירי העיר בכדי לסייע להם להשתלב בחיים האזרחים, תוך שהם תורמים לאוכלוסיות נזקקות בחברה.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” החינוך באופן כללי וחינוך להשכלה גבוהה בפרט, הם גורמים מכריעים בתהליך התפתחותה של קרית אתא ובעלי תרומה משמעותית מאד לאיכות החיים בה. לשם כך העירייה משקיעה משאבים רבים, עשרות מיליוני שקלים מידי שנה בתחום החינוך, לפיתוח תוכניות לימוד ייחודיות, לתגבור שעות הוראה, לעזרה לתלמידים מתקשים ולעידוד המצויינות. כל זאת על מנת להביא לכך כי כל ילד וילדה בקרית אתא יוכלו לרכוש השכלה ולהבטיח את עתידם.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה