ערב הוקרה ארצי למתנדבי סיירת ההורים בקרית אתא

ערב הוקרה ארצי למתנדבי סיירת ההורים בקרית אתא

בסיירת מתנדבים  כ- 70 הורים הפועלים במוקדי הבילוי של בני הנוער  

השבוע ערכה עיריית קרית אתא ערב הוקרה עבור הורים תושבי העיר, המתנדבים למען בני הנוער במסגרת פעילות סיירת ההורים.

מנהלת התכנית, טלי נחמני פייביש בירכה את המשתתפים ואמרה:” קרית אתא נתברכה בהורים איכותיים המקדישים מזמנם למען הקהילה ובני הנוער בעיר. עם הזמן הסיירת הפכה לנורמה ובני הנוער כבר רגילים לראות אותנו במוקדי הבילוי כך שהסיירת מקבלת תמיכה ציבורית רחבה ורבת השפעה.”  

סיירת ההורים פועלת בקרית אתא ע”י מחלקת הרווחה והיא כוללת קבוצה של הורים המתנדבים לסייר באזורי הבילוי של בני הנוער, במטרה לתרום בנוכחותם לצמצום ההתנהגויות המסוכנות, לשמש אוזן קשבת לבני הנוער ולתת מענה לצרכים העולים מהשטח. הסיירת פועלת בשיתוף פעולה עם גורמי אכיפה בעיר וכן עם גופים התנדבותיים דומים ובכך מעצימה את כוחם של גורמי המניעה, הפיקוח, האכיפה והביטחון בקרית אתא.

בקריית אתא פועלת סיירת הורים המונה כ- 70 הורים מתנדבים המהווים מספר שיא יחסית ליישובים אחרים. ההורים בסיירת עוברים קורס ייעודי והכשרה מקצועית במגוון נושאים הקשורים לגיל ההתבגרות ולמשימה העומדת בפניהם. ההכשרות מסייעות להם ללמוד ולהתמודד בצורה טובה יותר עם תרבות הבילוי של בני הנוער, להגביר את  מעורבותם של ההורים בחייהם של הילדים ולחזק את תחושת הקהילתיות של התושבים, אשר לה תרומה מכרעת בתחושת הביטחון האישית של התושבים.   

בנוסף, ההורים עוברים הכשרה לניהול שיח עם בני הנוער, יוצרים קשר עם הנערים ומסבירים להם על הסכנות בהתמכרות לאלכוהול ולסמים. במסגרת זו, נערים בסיכון מאותרים ומופנים לגורמי הטיפול במחלקת הרווחה של עיריית קרית אתא.

למעוניינים להצטרף לסיירת ניתן לפנות לליאור מזרחי – רכז סיירת ההורים בטלפון 052-8346942

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה