קריית ביאליק-ממשיכים לביצוע שלב ג’ של טיילת שמעון פרס (נחל הגדורה).

עיריית קריית ביאליק ממשיכה לביצוע שלב ג’ של טיילת שמעון פרס (נחל הגדורה). 

עיריית קריית ביאליק מתחילה לבצע את שלבו האחרון של פרויקט טיילת שמעון פרס (טיילת הגדורה) שכבר בשלביו הראשונים זכה לפופולריות רבה בקרב התושבים.

השלב האחרון אמור להימשך מרחוב העמקים ועד לתיכון אורט קריית ביאליק, לחצות את רחוב העמקים העמוס והסואן באמצעות גשר.
הארכת הטיילת תאפשר לרוכבי אופניים והולכי הרגל להנות ממסלול מקסים בחיק הטבע המשתרע לאורך של כ-4 קילומטרים מבלי לחצות כבישים.
גדורה

הטיילת מתחילה בקטע הצפוני במפגש הרחובות רבין ואשל ומסתיימת כעת ברחוב העמקים. כאמור, הטיילת לאחר השלמתו של שלב ג’ תמשך עד לבית הספר אורט קריית ביאליק ותחבר את שכונת ביאליק לשאר חלקי העיר באמצעות גשר שבימים אלו מוקם מעל רחוב העמקים. חברת “יפה נוף”, האחראית על פרויקט המטרונית, מקימה את הגשר בדמוי גל המזכיר את זרימתו של נחל. הגשר תוכנן על ידי “אב אדריכלות נוף בשיתוף אדריכל עופרי גרבר” באורך של 220  מטר וישמש את הולכי הרגל ורוכבי האופניים. הגשר נבנה במסגרת מכרז המטרונית לסלילת מסלולה בין קריית ביאליק לקריית אתא ועלות הקמתו הינה כ- 7 מיליון שקלים, שימומנו במלואם על ידי המדינה.

 עם פתיחת שלב א’ של הטיילת היא הפכה חיש מהיר ללהיט חובבי ההליכה ורוכבי האופניים. מידי יום, לאורך כל היום, נצפים אלפי תושבים מקריית ביאליק ומחוצה לה, צועדים בטיילת החדשה המשתרעת כעת לאורך שך כ-3.5 ק”מ. מסלול הטיילת מואר בתאורת לדים חסכונית ומודרנית המשרה חום וחמימות ומאפשרת הליכה ורכיבה גם בשעות הלילה.

במימון הטיילת שותפים עיריית קריית ביאליק, רשות נחל קישון, קק”ל, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ומשרד התיירות.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: ” ביאליק הינה עיר ירוקה ובריאה, בה הספורט הינו חלק משגרת היום יום. מחמם את הלב לראות אלפי תושבים הצועדים או רוכבים לאורך הטיילת. לאחר השלמתו של השלב האחרון יוכלו תלמידי העיר להגיע לבית הספר תיכון באופניים מבלי לסכן את עצמן על ידי חציית הכבישים.  הקמת הגשר המחבר בין השכונות תבטיח כי טיילת הגדורה תהיה מסלול בטוח להולכי רגל ורוכבי אופניים.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה