ק. אתא-ועדת פרס החינוך הארצי של משרד החינוך בביה”ס גורדון

ק. אתא-ועדת פרס החינוך הארצי של משרד החינוך בביה”ס גורדון

ועדת פרס החינוך הארצי של משרד החינוך בביה”ס גורדון

ביה”ס גורדון נבחר כביה”ס מצטיין מחוזי של משרד החינוך לשנת תשע”ט וייצג את המחוז בתחרות הארצית
ביה”ס “גורדון” נבחר לייצג את בתי הספר היסודיים של מחוז חיפה לפרס החינוך הארצי של מוסדות חינוך מצטיינים לשנת תשע”ט.

בהמשך לזכייתו של בית הספר כביה”ס מצטיין מחוזי של משרד החינוך, הגיעה בשבוע שעבר וועדת הפרס על מנת להתרשם מהעשייה החינוכית, מהמודל הייחודי ומשלל הפעילויות המתקיימות במסגרת הבית ספרית.  

בית הספר הציג את התפיסה הפדגוגית החדשנית המופעלת בביה”ס הכוללת מודל ייחודי  של “חינוך ליצירתיות ובאמצעותה” ככלי לעידוד החשיבה היצירתית, לשיפור הציונים ולפיתוח ערכים של מצוינות בקרב התלמידים. ע”פ המודל הייחודי בית הספר מעניק מענה מיטבי לכל תלמיד ע”פ רמתו ותחומי העניין שלו במטרה למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בו.

בית ספר מצטיין-גורדון

בית ספר מצטיין-גורדון

צוות ועדת הפרס של משרד החינוך התרשם מאד מהתפיסה החינוכית פורצת הדרך במישורים ערכיים, פדגוגיים וקהילתיים במקביל להעצמת תלמידים וצוותי החינוך. חברי הוועדה ציינו כי הביקור היה מעורר השראה הכולל היבטים חדשניים שניתן ליישם כמודל לימודי בבתי ספר שונים ברחבי הארץ.

לדברי סער הראל, מנהל המחוז במשרד החינוך:” פרס זה הוא אות כבוד לבית הספר המאופיין בהישגיות, חדשנות, יזמות ויצירתיות תוך שמירה על אקלים חינוכי מיטבי, כבוד הדדי ודרך ארץ.”

ליאורה בן ארי, מנהלת ביה”ס גורדון:” המשפט “חינוך ליצירתיות ובאמצעותה” הפך למוטו בבית ספרנו ומשקף את הרוח הפדגוגית של העשייה והחשיבה בבית הספר. המודל נותן אפשרות לחשוב מחוץ לקופסא ולהתחבר לנושא הנלמד ממקום אמיתי ובאופן זה להפוך את הלמידה למשמעותית יותר עבור התלמיד.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה