ראש עיר ליום אחד

ראש עיר ליום אחד

חברי מועצת הנוער חברו אל ראש העיר ומנהלי העירייה ליום של חילופי תפקידים ולמידה על העשייה העירונית.

25 בני נוער ממועצת הנוער העירונית התכנסו יחד עם בעלי התפקידים בעירייה ליום שכולו למידה ועשייה משותפת במסגרת “יום חילופי שלטון” של משרד החינוך.

יום זה מהווה שיא של תהליך חינוכי ערכי ודמוקרטי, ובמהלכו נציגי מועצות התלמידים והנוער נפגשים עם קובעי המדיניות ברשויות כדי להכיר את מהות תפקידי הניהול שלהם ולהתנסות בתהליך קבלת ההחלטות.

במהלך יום חילופי השלטון בקרית אתא  בני הנוער ממועצת הנוער תפסו את מקומם של מנהלי המחלקות ובעלי התפקידים בעירייה, נחשפו לעשייתם הציבורית, וטעמו מעט מסדר יומם העמוס.

המפגש נפתח בלשכת ראש העיר, במסגרתו התקיימה שיחת פתיחה והיכרות ראשונית עם בעלי התפקידים. לאחר מכן צוותו חברי מועצת הנוער למנהלי המחלקות , כאשר הציוות נעשה בהתאמה בין תפקידי הנוער במועצת התלמידים, לבין תפקידי הצוות הבכיר ברשות.

????????????????????????????????????

 

יו”ר מועצת הנוער העירונית, טל בונן הצטרפה לראש העיר, יעקב פרץ בלשכתו והשתתפה בפגישות ובדיונים במטרה ללמוד מקרוב על עבודתו של ראש העיר. לדבריה:” במהלך היום ליוויתי את ראש העיר ולמדתי מקרוב על הפעילות רבת ההיקף של העירייה בתחומי החינוך, התשתיות, הרווחה, השירות לתושב ועוד. החשיפה למגוון הפרויקטים והתכניות העירוניות אפשרה לחברי מועצת הנוער  להיות חלק בלתי נפרד מהעשייה העירונית.”

ראש העיר, יעקב פרץ: ” “עירנו, התברכה בנוער איכותי וערכי כאשר יום חילופי השלטון ממחיש עד כמה הנוער בקרית אתא מעורב ופעיל בעשייה הציבורית. כדי להכיר את כל אגפי העיריה ופעילותם דרושות שנים רבות אך אני מקווה כי יום זה אפשר לבני הנוער להיחשף לפעילות הענפה בעיר במטרה לקדם שיתופי פעולה נוספים של הנוער עם העיריה.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה