שביל הסנהדרין ביער קרית אתא

שביל הסנהדרין ביער קרית אתא

תלמידי בתי הספר לומדים על חברי הסנהדרין באמצעות אתרים ארכיאולוגים ומשתתפים בפעילות חשיפת השביל וסימונו

השבוע הגיעו נציגי רשות העתיקות ללשכת ראש העיר על מנת להעניק לו מתנת הוקרה על שיתוף הפעולה וקידום פרויקט זה במסגרת תוכנית הלימודים השנתית של תלמידי בתי הספר התיכוניים.  

במסגרת המפגש הוצגה תכנית הפעילות סביב נושא שביל הסנהדרין אשר תכלול פעילות לימודית וחווייתית שתשתלב בלימודי “היישוב שלי” שמפעיל המוזיאון העירוני בית פישר ובמסגרת לימודי שלח.

שביל הסנהדרין

המיזם החינוכי “שביל הסנהדרין” של רשות העתיקות בשיתוף קק”ל ורשות הטבע לציון שנת השבעים לעצמאות מדינת ישראל כולל את פריצת השביל לאורך תחנות נדודי חברי הסנהדרין ביישובים: בית שערים, אושא- קרית אתא , יודפת, ציפורי, ארבל, מגדל, טבריה ועוד. לאורך השביל התלמידים משתתפים בסימון השביל, שילוטו והוספת התוכן הערכי. בנוסף, מתנסים התלמידים בפיתוח אתרים ארכיאולוגיים כולל השתתפות בחפירות ארכיאולוגיות באתרים הנמצאים בתוואי השביל.

מעיריית קרית אתא נמסר:” תבנית נופה של קרית אתא כוללת גם שלל אתרים היסטוריים שהם חלק בלתי נפרד מעברה של העיר. במסגרת המיזם, התלמידים מהווים חלק בלתי נפרד מחשיפת המסלול, סלילתו והנגשתו למען תושבי העיר ולמען אזרחי ישראל כולם. השביל מזמן חיבור אמיתי אל עברנו ואל פעילותם החשובה של חברי הסנהדרין אשר קבעו את אורחות ההלכה שחלקים ממנה תקפים עד היום.”  

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה