שר הבינוי והשיכון , יואב גלנט התארח בקריית ביאליק וסייר בשכונת צור שלום המתחדשת

שר הבינוי והשיכון , יואב גלנט התארח בקריית ביאליק וסייר בשכונת צור שלום המתחדשת 

ראש העיר, אלי דוקורסקי, אירח את שר הבינוי והשיכון יואב גלנט. הביקור החל בסיור בפארק אריאל שרון החדש שהוקם לאחרונה בשכונת צור שלום בעלות של כ- 15 מיליון ₪. במהלך הביקור ביקש דוקורסקי לצרף את שכונת צור שלום לפרויקט שיקום והתחדשות השכונות הן בהיבט הפיזי והן בהיבט החברתי. בהתאם להחלטת הממשלה נמנית צור שלום עם שכונות הפריפריה בתחום אחריות המשרד לפיתוח הנגב והגליל. בעבר נכללה השכונה בפרויקט שיקום שכונות  כשכונה הקולטת עלייה. השכונה מתאפיינת בריבוי בתי השיכון הציבורי שחצרותיהם סובלים מהזנחה. לכן ביקשה הרשות את עזרת המשרד וחברת “עמיגור” לבצע תוכנית לשיפוץ החצרות.
שר גלנט

כמו כן ביקש דוקורסקי להוסיף 40 יחידות דיור ציבורי בבניה מעל מבנה הדיור המוגן של חברת ״עמיגור״ ברחוב ברנר על ידי חיזוק המבנה נגד רעידות אדמה והפעלת תמ”א 38. הדבר יוסיף פתרונות דיור נוספים בקריית ביאליק לזכאי הדיור הציבורי ואזרחים וותיקים. 
דוקורסקי הודה לשר גלנט על ביקורו והביע את הערכתו העמוקה.
השר שיבח את החלטת העירייה להקים את פארק “אריאל שרון” באזור הדיור הציבורי ובשכונה הקולטת עליה והבטיח לפעול לקידום בקשות הרשות: “שמחתי לראות עיר שהיא סמל ומופת להתנהלות נכונה, מצוינות בחינוך, פיתוח ויציבות כלכלית. כל זאת בזכות העומד בראשה, אלי דוקורסקי, איש נפלא עם חזון ואהבה גדולה לעיר. יישר כח”.

בתמונה: השר, יואב גלנט עם ראש העיר, אלי דוקורסקי במהלך הסיור

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה