תכניות תרבות ופנאי חדשות בספריה העירונית

תכניות תרבות ופנאי חדשות בספריה העירונית: סדנת כתיבה לתושבי העיר עם הסופר אשכול נבו

במסגרת סדנת הכתיבה החדשה שמקיימת הספרייה העירונית בקרית אתא, נערך השבוע מפגש סיכום עם הסופר אשכול נבו ( “משאלה אחת ימינה”, “ארבעה בתים וגעגוע” ועוד) . המשתתפים קיבלו מהסופר כלים לכתיבה ונחשפו לחוויות אישיות המלוות את תהליך כתיבת ספריו.

סדנת הכתיבה “סדנאות הבית” הוקמה ע”י אשכול נבו והמשוררת אורית גידלי במטרה להעשיר את עולמם של המשתתפים ולסייע להם למצוא את הקול הפנימי שלהם. בבית הספר מלמדים מורים מן השורה הראשונה של הכותבים בישראל. לאור הביקוש, בימים אלה, נפתחת קבוצה חדשה הכוללת כ- 20 משתתפים, בכל הגילאים ,אשר לומדים בצוותא את יסודות הכתיבה.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

לצד סדנאות הכתיבה, מפעילה הספריה העירונית מספר תוכניות תרבות ופנאי חדשות וייחודיות: מעגל נשים (בהשראת גיבורות המקרא), עיתונאים בשטח (הרצאות עם מיטב אנשי התקשורת בארץ), פיוט יהודי (מופעים בהשתתפות הפייטניות המובילות בארץ) ושלל חוגים לכל הגילאים ביניהם: שעות סיפור, קיפולי נייר מהספרים לילדים, סדנאות איור וקומיקס לבני הנוער.

סילבי אלמוג, מנהלת הספרייה העירונית בקרית אתא:” אחת המטרות המרכזיות של הספרייה העירונית היא להוות אבן שואבת עבור תושבי העיר בכל הגילאים. הסדרות החדשות מעודדות את הקהל הרחב להיחשף לתכנים ערכיים לצד תכנים פרקטיים ושימושיים כאשר הנגשת תכנים אלה לקהל הרחב מעניקה הזדמנות לתושבים אשר, ייתכן, כי ללא פרויקט זה, לא היו נחשפים אליהם כלל.”

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה