אתי טאוב, היא מורת המאה של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך

אתי טאוב, מורה מחנכת בישיבה התיכונית זכתה בתואר מורת המאה של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך

במסגרת רשימת‮ “‬מורי המאה‮” ‬המעלה על נס את פועלם של 100 ‬מורי החינוך הממלכתי-דתי המצטיינים בהישגים פורצי דרך‮, ‬נתבשרה השבוע הישיבה התיכונית בקרית אתא כי המורה, אתי טאוב,  זכתה בתואר מורת המאה של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך.

מורי המאה הינם מנהיגים חינוכיים, פורצי דרך בהובלת תכניות ערכיות, לימודיות, וחינוכיות הפועלים ללא לאות להטמעת יעדי החמ”ד וקידום מטרת העל “בית חינוך כמשפחה”. המורים הנבחרים מהווים את חוד החנית של מורי החמ”ד ומשמשים כדמות משמעותית ומודל לחיקוי לילדים, להורים ולאנשי הצוות.  שופטי התחרות ציינו כי בחירתה של פרנק הינה אות הוקרה על עבודתה המסורה הנעשית מתוך אמת פנימית ותחושת שליחות, תוך מתן יחס אישי וחם לכל תלמידה והנחלת ערכי הרוח היהודית.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

אתי טאוב, תושבת העיר, מלמדת בישיבה התיכונית מזה 11 שנים. עבודתה החינוכית מאופיינת במקצועיות, במסירות ובחריצות. כמורה, משכילה אתי לחזק בתלמידים את זהותם הציונית ולחנך לאהבת התורה, עם ישראל וארץ ישראל. לדבריה:” עבודתי כמורה הינה זכות. אני רואה בתלמידים ובצוות החינוכי בישיבה כמשפחה לכל דבר ותחושת השליחות היא חלק מכך.”

מנהל הישיבה אלי ונחוצקר ציין כי  דורות של תלמידים שחונכו על ידה מוקירים בהערכה רבה את אישיותה ואת היותה דוגמה אישית.‬ בשמי‮, ‬בשם ראש העיר, ‬בשם התלמידים והוריהם ובשם תושבי העיר, ‬אנו מודים לה על פועלה‮”.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה