ביקור מנכ”ל משרד החינוך בקריית אתא

ביקור מנכ”ל משרד החינוך בקרית אתא

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב: בקרית אתא נעשית עבודה חינוכית ראויה לשבח תוך הקצאת משאבים רבים הנובעת מאמונה בהשפעת החינוך על איכות החיים בעיר

מנכ”ל משרד החינוך , שמואל אבואב הגיע היום (יום ג’) עם צוותו לפגישת עבודה עם ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, מנהלות בתי הספר וגורמי החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בעיר.

ראש העיר הציג סקירה על מערכת החינוך בעיר, התוכניות החינוכיות הייחודיות,  וההשקעות העירוניות שמטרתן ליצור אקלים חינוכי מיטבי המביא להישגים משמעותיים ועליה בשיעור הזכאות לבגרות בכל שנה.

ביקור מנכל משרד החינוך (1)

במפגש פרש מר אבואב את משנתו בנושא החינוך והחזון אותו הוא מוביל הכולל השקעה במיומנויות למידה, צמצום פערים ושוויון הזדמנויות והשקעה בצוות החינוכי. לדבריו:” קרית אתא הינה עיר מורכבת מבחינת המבנה והפסיפס האנושי וההשקעה העירונית האדירה הנובעת מאמונה בהשפעת החינוך על איכות החיים בעיר מסייעת להשגת יעדי משרד החינוך ולמימוש הפוטנציאל הגלום בתלמידי העיר”.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ:” אנו רואים בחינוך כגורם העיקרי המחולל שינוי באיכות החיים בעיר ולשם כך אנו משקיעים את מירב המשאבים בהטמעת תוכניות לימוד ייחודיות, לצד תוכניות העשרה ופיתוח פיזי של מוסדות החינוך. העשייה החינוכית בקרית אתא אינה מסתכמת רק בהעברת חומר הלימוד לתלמידים, אלא היא שותפות מלאה ואמיתית של העירייה, צוותי ההוראה, הנהלות בתי הספר וההורים אשר רואים את טובת הילדים לנגד עיניהם ומקנים להם לצד כלים חינוכיים, גם סביבה ומסגרת תומכת.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה