החל שלב נוסף בפרויקט הסדרת רחוב התעשייה

החל שלב נוסף בפרויקט הסדרת רחוב התעשייה

 

העבודות כוללות בניית תשתיות למסלול הנסיעה הנוסף ברחוב
עלות הפרויקט: כ- 50 מיליון ₪

בימים אלה מבצעת עיריית קרית אתא בשיתוף עם משרד התחבורה שלב נוסף בעבודות התשתית הנרחבות ברחוב התעשייה כולל חיבור לכביש עוקף קריות וצומת ל”ט.

לאחר שלב הטמנה וטיפול בתשתיות התת קרקעיות , החל שלב נוסף הכולל עבודה על מבנה הכביש לאחר סיום הסלילה של הנתיב הנוסף.

במסגרת העבודות יתבצע שיפוץ נרחב של הכביש לרוחב של כ- 40 מ’ והפיכתו לכביש דו נתיבי ודו מסלולי הכולל הפרדה רחבה ובטיחותית לאורך כל הרחוב. בנוסף, יוסדרו המדרכות ומעברי החצייה, יתבצע פיתוח נופי נרחב, ותותקן מערכת תאורה חדשה. לאורך השטחים הציבוריים יתבצע פיתוח נופי נרחב ויותקנו 3 תחנות טרנספורמציה זעירות.
תשתיות התעשייה 2

במקביל מבוצעים שינויים גיאומטריים בתוואי הכבישים והמדרכות וכן תושלם בניית כיכרות תנועה בצומת התעשייה – שלמה בן יוסף , המעפילים- התעשייה וצומת 772 א’- מעפילים,  במטרה לווסת את תנועת כלי הרכב ברחוב, לאפשר גישה נוחה, להסדיר את התנועה בצמתים ולהגביר את הבטיחות. הכיכרות יאפשרו חיבור לכביש 772א’ המהווה כניסה לדפו של המטרונית.

העבודות ברחוב מתבצעות בהמשך לעבודות הפיתוח שנעשו בדרך חיפה, כביש 772, כביש 772א’ ורחוב הירדן אשר סוגרים למעשה את כל מערך הכבישים המובילים לצומת 772- התעשייה- זבולון (צומת דשנים). עלות הפרויקט: כ- 50 מיליון ₪.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” אזור התעשייה הפך בשנים האחרונות לאטרקטיבי הודות לכניסת יזמים ומשקיעים חדשים לאזור כך שהשקעה באזור זה הינה חיונית להמשך פיתוחה של העיר. מערך התשתיות בעיר שינה את פניו מתוך ההנחה כי פיתוח צירי תחבורה ראשיים יביאו לפיתוח העיר והאזור כולו ויהפכו את קרית אתא לזמינה ונגישה, תוך ניצול הפוטנציאל המרבי שלה. “

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה