חנוכת בית הספר החדש “גבעת אלונים”

חנוכת בית הספר החדש “גבעת אלונים”

ביה”ס נחנך עם פתיחת שנת הלימודים בעלות של 13 מיליון ₪.
השבוע (יום א’) עם פתיחת שנת הלימודים תשע”ט נחנך בית הספר החדש בגבעת אלונים.
טקס חנוכת המבנה החדש נערך במעמד ראש העיר, חברי מועצת העיר, הצוות החינוכי, התלמידים והוריהם הנרגשים והוא כלל ברכות וקביעת מזוזה ע”י רבני העיר – הרב חיים שלמה דיסקין והרב אליהו מיימון.

אלונים 3

מנהלת בית הספר, לימור בן דוד הודתה לעירייה על ההשקעה העצומה בתלמידי העיר וסיפרה על חזון בית הספר הכולל שאיפה למצויינות וקידום ערכים, עידוד הקהילתיות ושיתוף פעולה מלא עם ההורים.

בית הספר “גבעת אלונים” הינו בית ספר צומח הכולל בשלב הראשון 2 כיתות גן (חטיבה צעירה) ו- 5 כיתות לימוד. בהמשך הוא צפוי לגדול ולכלול 24 כיתות לימוד מלאות.

בית הספר תוכנן על פי תפיסות חדשניות המאפשרות שימוש גמיש והתאמה לצרכים משתנים בכל מרחבי המבנה וחצרות בית-הספר ויהווה חלק ממוקד קהילתי הכולל מגרש ספורט ענק הגובל עם הרחוב הראשי – דוכיפת, גינה ציבורית, אולם ספורט מאובזר וחדשני ושבילים להולכי רגל ולאופניים.

בית הספר כולל כיתות של החטיבה הצעירה, חדרי המורים והמנהלה וכיתות לימוד כולל חדרי ספח, ספריה, כיתות פרטניות, שירותים , מרחבים מוגנים, מעבדה וחצר רחבת ידיים הכוללת מתקנים שונים.

אלונים 2

המבנה מתפרש על שטח של 3500 מ”ר על פני שתי קומות ונבנה בסטנדרטים גבוהים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית כולל שימת דגש על בנייה ירוקה ויישום עקרונות ידידותיים לסביבה. עלות הפרויקט: כ- 13 מיליון ₪.

מעיריית קרית אתא נמסר: ” בית הספר נבנה בסטנדרטים גבוהים ומלבד היותו חלון ראווה למוסד חינוך מתקדם וחדשני , הוא בסופו של יום בית חינוך לידע ולערכים לילדי השכונה. מערכת החינוך בעיר נמצאת בראש סדר העדיפויות והיא זוכה לחלק הארי מתקציב העירייה מתוך תפיסת עולם כי החינוך הוא הגורם המרכזי בקביעת איכות החיים בעיר. אין ספק כי בית ספר יהפוך למוביל בהצבת סטנדרטים חדשים למצוינות בחינוך ויהפוך את בוגריו למקור גאווה לעיר קרית אתא.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה