מבצע ניקיון מוגבר לקראת פסח בקרית אתא

מבצע ניקיון מוגבר לקראת פסח בקרית אתא

בימים אלה מבצעת מחלקת חזות העיר מבצע ניקיון נרחב לקראת פסח. ההיערכות המיוחדת כוללת את הפעלת כל יחידות החטיבה: תברואה, גינון, תחזוקה, חשמל, מים, משק וביוב, תיאום הנדסי ואחזקת מוסדות חינוך, אשר נערכים להגברת כוחות וציוד על מנת לדאוג לניקיונה וטיפוחה של העיר, במטרה להתמודד עם כמויות הפסולת הגדולות בתקופה זו.

במסגרת המבצע יתבצעו פעולות ניקיון מוגברות הכוללות פינוי אשפה וגזם , ניקיון הרחובות, ניקיון השטחים הציבוריים הפתוחים, ניקיון הפארקים, מגרשי המשחקים והגינות הציבוריות. במקביל, תתבצע שטיפה יסודית של השדרות, הכבישים, הרחובות והמרכזים הציבוריים ברחבי העיר.

העירייה תגברה את מערך הציוד והוסיפה מנופים, רכבי טיאוט, מכולות ופחים  נוספים לתיגבור הניקיון לקראת החג. כמו כן, ישטפו מיכלי האשפה, יצבעו עמודי החשמל, התמרורים  וסימוני הדרכים בכבישים ויטופלו המפגעים הבטיחותיים ברחבי העיר.

מבצע ניקיון

בתקופה זו יערך פיקוח מוגבר בנושא פינוי גזם, גרוטאות ופסולת בניין וכן אכיפת איסוף צואת כלבים. מערך השיטור והפיקוח העירוניים יסיירו ברחבי העיר ויאכפו את הנושא כאשר דוחות יחולקו לתושבים שלא ישמעו לחוקי העזר העירוניים.

העירייה מבקשת את עזרת הציבור, בשמירה על ניקיון העיר. הציבור מתבקש לא להשאיר אשפה חשופה ליד הפחים בכדי למנוע את פיזורה בסביבת הפח ע”י בעלי חיים או כל סיבה אחרת.

ממחלקת חזות העיר נמסר:” במסגרת המחויבות העירונית לשמירה על איכות החיים בעיר, אנו פועלים באופן מוגבר לניקוי כללי של העיר. על מנת לשמור על עיר נקייה ומטופחת אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה תמידי עם ציבור התושבים ותלויים גם באכפתיות של כל תושב ותושב, לפעול למען עצמם ולמען איכות החיים בעיר. “

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה