מוצקין מנצחת את מכבי חיפה בכדורסל

מוצקין מנצחת את מכבי חיפה בכדורסל

לפני שלוש שנים,כשמכבי “טופ סקיי-ליין” מוצקין עוד דישדשה לה בליגה השלישית,באותה עונה שיחקה מכבי חיפה בליגת העל ואנחנו נהנינו לפרגן להם ורק לחשוב על משחק בין שתי הקבוצות היה בגדר חלום.
היום, לראשונה מזה עשרות שנים ששתי הקבוצות נפגשו בהיכל הספורט גושן המיתולוגי.
גם זקני העיר לא זוכרים את ההיכל מלא מפה לפה (650 צופים) שכלל אווירה ססגונית,עידוד מאסיבי של שתי הקבוצות וחוויה לכל המשפחה,כשגם הגשם שירד לא הרתיע את הנוכחים לפקוד את האולם.
*****
עידו

במחצית המשחק בין שתי הקבוצות, ערכה הקבוצה המקומית טקס הוקרה לשחקן העבר עידו קוז’יקרו כששיחק במדי שתי הקבוצות ואף זכה עימן באליפות. מחווה מרגשת של הקהל שנעמד על רגליו וקרא בשמו של הקיר בטון.
**
פתיחת המשחק:
מוצקין עלתה עם מטלון, בן צבי, עומר טל, חאבייר קרטר וג’אמר סמואלס. שתי הקבוצות פתחו היטב את המשחק והיו צמודות בדקות הראשונות עד שלשה של נועם מטלון וסל של בן צבי הובילו את מוצקין לתוצאה 11-17 אבל קרון דשילדס הירוק בדקות נהדרות סגר את הרבע הראשון בשיוויון 20-20.
**
גאמפ
רבע שני מכבי חיפה פותחת אותו היטב כששוב, קרון דשילדס עושה ככל העולה על רוחו וחיפה פותחת פער 31.24 מוצקין חוזרת עם שתי שלשות של גל טסלר ועומר לוי ובתום המחצית הירוקים מוליכים בתוצאה 37-31
**
רבע שלישי ומכבי חיפה משתלטת על הפרקט ובורחת לפער דו ספרתי 67-53 כשהכל נראה אבוד הגיע הרבע הרביעי
**
מכבי חיפה עדיין הובילה בבטחה ושומרת על הפער הדו ספרתי, הקהל המקומי החל לאבד סבלנות ואז..6:29 לסיום המשחק,המכונה של המאמן רועי פרל עשתה ככל העולה על רוחה
ריצה אדירה של מוצקין וכשהתוצאה 69-68 לחיפה יצאה מוצקין למתפרצת כשטל טסלר נעמד מחוץ לקשת זרק את הכדור שצלל פנימה ומוצקין עולה ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון.
בן צבי

מכאן הטירוף ביציע וספסל המקומי שדחף את השחקנים, לצד חוסר שקט אצל הירוקים החבורה הלוחמת של המאמן רועי פרל ועוזרו אלעד פוגל לא נתנו ליתרון לברוח כאת שלשת הסיום מי אם לא,קולע הקפטן נועם מטלון.
בסיום המשחק מוצקין מנצחת את מכבי חיפה 73-82
חג שמח למכבים!

ביקורת עצמית של המועדון: לנוכח ההמתנה להזמנות בקופות החליטה ההנהלה להעניק השנה מנוי משפחתי ללא עלות.
אוהדים שמעוניינים לקבל מנוי זה מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטספ של המועדון בטלפון 054-2020-411

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה