מכרז הפנים הכריז על קריית אתא הוכרזה כרשות יציבה

הישג מרשים לקריית אתא:

משרד הפנים פרסם את רשימת הרשויות היציבות לשנת 2017 ובהן עיריית קרית אתא הודות להתנהלות כספית אחראית.

משרד הפנים פרסם את רשימת 77 הרשויות היציבות לשנת 2017 ובהן עיריית קרית אתא. העירייה הוכרזה כרשות יציבה לאחר שעמדה בקריטריונים כספיים ומנהליים שבגינם היא זכאית לסיווג זה.

המשמעות של ההכרזה הינה שהעירייה תמשיך לקבל עצמאות והקלות בדיווחים למשרד הפנים הנדרשים לחלק מפעילויות הרשות כגון: תכנית אשראי לזמן ארוך, ערבויות, חוקי עזר ועוד.

ערב לזכרו של ארז שטרק 1

הרשויות היציבות לשנת 2017 הוגדרו בהתאם לשורת פרמטרים המתבססים על נתוני הדוחות המבוקרים ואיזון בתקציבה השוטף. כמו כן לא נמצאו ליקויים בדוחות הביקורת או ליקויים במערך השכר והעסקת העובדים ברשות, ושורה של פרמטרים נוספים אותם משרד הפנים מחמיר מדי שנה.

ההישג התאפשר בזכות חזונו של ראש העיר והגדרת יעדים  ברורים לאיזון תוך שמירה על רמת השירות לתושב ומבלי לפגוע בתנופת הפיתוח. העירייה פועלת על-פי תכנון מדוקדק של תוכנית העבודה והתקציב המלווה אותה, והוצאתה לפועל תוך בקרה מתמדת ואחראית של מנהלי האגפים אשר פעלו להתייעלות וצמצום הוצאות מיותרות בכל אגפי העירייה.

ממשרד הפנים נמסר כי: “רשימת הרשויות היציבות מצביעה על כך שנעשית עבודה משמעותית לצמצום פערים ולצדק חלוקתי בין הרשויות בארץ. אנו נותנים לרשויות המקומיות אפשרות לפיתוח מנועי צמיחה, כדי להרחיב את ההכנסות העצמיות ולשפר באופן משמעותי את השירות לתושב”.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ: “העירייה מקפידה שנה אחר שנה להגיע לאיזון תקציבי, תוך הגדלה ושיפור מתמיד של השירות הניתן לתושבים. אנו נמשיך לנהל את העירייה באחריות, תוך חתירה מתמדת לשיפור רמת השירותים המוניציפאליים לתושב.”

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה