משה אמויאל נבחר למצטיין ברשות המקומית

משה אמויאל נבחר למצטיין ברשות המקומית

במסגרת הרמת כוסית המסורתית לכבוד השנה החדשה העניקה עיריית קריית ביאליק ל – 8 מעובדיה תעודת הצטיינות ושי מטעם התחרות “העובד המצטיין” על שם נח מוזס. משה אמויאל, המשמש בתפקידו ברשות מוקדן ורכז פניות אינטרנט  הוכרז כמצטיין המצטיינים שייצג את העירייה בתחרות הארצית של העיתון “ידיעות אחרונות”.
ראש העיר, אלי דוקורסקי הודה לעובדי העיריה המסורים שבזכותם מתאפשרת תנופת העשייה והפיתוח הנרחבים בקריית ביאליק ובין השאר ציין את הפרויקטים שבוצעו לאחרונה או נמצאים בשלבי הביצוע,  כגון: פיתוח התשתיות להקמת שכונת נאות אפק, תחילת העבודות להקמת שכונת “שער הרקפות” בה ייבנו 270 יחידות דיור,  תחילתו של האכלוס השלמה א’ בשכונת גבעת הרקפות, סיום בנייתם של גני הילדים הסמוכים לבית הספר יד”ע, השלמת בנייתו ואכלוסו של אגף ג’ בבית הספר “רקפות” ,השלמת התקנת הצללות חצר בכל בתי הספר בקריה, ביצוע חיזוק מבנה 300 בחטיבה העליונה נגד רעידות אדמה, צביעה אומנותית של חזיתות מבנים בבתי הספר: תיכון “אורט”, חטיבות הביניים “אפק” ו”דפנה” ובתי הספר היסודיים “הבונים”, “ביאליק”, “נעורים” ו”קדימה”, הקמת מגרש רב תכליתי בחצר בית הספר “נעורים”, השלמת הצללת כל מגרשי המשחקים בעיר, ביצוע שלב ב’ של הארכת טיילת פרס – שביל הגדורה עד רחוב העמקים ותחילת הקמתו של גשר העמקים שיחבר את טיילת פרס עד לתיכון “אורט” בדרום העיר, השלמת שיפוץ גן מרים, השלמת עבודות שדרוג ופיתוח פארק זבולון, הקמתו של  פארק אריאל שרון בשכונת צור שלום, הקמתו של מרכז הלוגיסטי ותחנת השאיבה החדשה”.
משה אמויאל
דוקורסקי מנה את הפרסים אותם ממשיכה העירייה לקטוף: פרס שר הפנים לניהול כספי תקין, מגן שר הפנים ואלוף פיקוד העורף על מוכנות לשעת חירום ,דירוג העיר במקום ה-9 בארץ בדירוג יציבות הכלכלית של הערים הקטנות. דוקורסקי הודה לעובדים וגמלאים: ” אני מבקש להביע הוקרה לעובדי העירייה ולגמלאיה: “בלעדיכם לא יכולנו לממש את התוכניות ולנצל היטב המשאבים העצומים שגייסנו. תמיד נזכור לטובה מי הניחו היסודות ומי סללו את הדרך המאפשרת לנו כיום להנהיג את העיר להצלחה”. כמו כן, הודה דוקורסקי לנציגי ארגוני המתנדבים: ” הקמנו מערך התנדבות מפואר. למעלה מ- 1000 מתנדבים פעילים כיום במסגרות שונות בעירנו והם ממלאים את לבנו בגאווה. אני פוגש אותם בכל פינה בעיר ובכל שדרות העשייה הנפלאה”

במעמד האירוע נפרדה העירייה מ 8 העובדים שפרשו לגמלאות, ביניהם מנהלת אגף הרווחה המיתולוגית, שוש סוקניק, אשר החלה את עבודתה עוד בתקופת ראש העיר הראשון של קריית ביאליק, צבי קרלינר.
אלי

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה