ניצולי שואה תושבי העיר ונציגי הנוער הדליקו יחדיו משואות בטקס העירוני

ניצולי שואה תושבי העיר ונציגי הנוער הדליקו יחדיו משואות בטקס העירוני

ניצולי שואה תושבי העיר ונציגי הנוער הדליקו יחדיו משואות בטקס העירוני לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

יעקב פרץ:” לעולם לא נהיה עוד סמוכים על שולחנם של אחרים, נתונים לחסדיהם של אומות העולם. לקח זה נצרב בבשרנו וייצרב לעד בבשרו של כל יהודי במהלך כל הדורות לעתיד במחיר חייהם של ששת המיליונים שנספו.”

מאות תושבים הגיעו אמש לאודיטוריום העירוני להשתתף בטקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה אשר נערך במעמד ראש העיר, יעקב פרץ, חברי מועצת העיר, רבני העיר ומכובדים נוספים, אשר הגיעו להרכין ראש ולהתייחד עם זכרם של הנספים.

יום השואה 4 יום השואה 1

בטקס, שכלל שירים וסיפורים מרגשים בנושא השואה, הודלקו נרות זיכרון ע”י ניצולי שואה, תושבי קרית אתא, אשר עלו לבמה בליווי בני נוער מתנועות הנוער, מקידום הנוער ומתוכנית ספייס במטרה להנציח את זיכרון השואה לדורות הבאים. פעילי תנועות הנוער ומועצת תלמידים הדליקו אף הם נר זיכרון אשר סימל את דור העתיד של זיכרון השואה.

בנאומו ציין ראש העיר כי: “כל אחת ואחד מאיתנו נושא בנשמתו את רוחם של קורבנות השואה. קורות חייהם חרוטים בתודעתנו ומותם מהדהד בקרבנו בכל עת. שורשי האנטישמיות ושנאת היהודים נטועים עמוק בהיסטוריה עוד מראשית ימינו כעם. התגלותה המוחשית ואכזרית ביותר היתה בתקופת השואה אולם היא קיימת גם בימנו אנו. לעולם לא נהיה עוד סמוכים על שולחנם של אחרים, נתונים לחסדיהם של אומות העולם. לקח זה נצרב בבשרנו וייצרב לעד בבשרו של כל יהודי במהלך כל הדורות לעתיד במחיר חייהם של ששת המיליונים. “

צילום: שי רגב

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה