עיר המחר-אוניברסיטה,בית חולים ומרכז הייטק מתוכננים לקום בקריית אתא

שר כלכלה ח”כ אלי כהן נפגש עם ראש עיריית קרית אתא, לדון בפיתוח אזורי המסחר והתעשייה בקרית אתא

השבוע (יום ג’) נערך ביקור של שר הכלכלה ח”כ אלי כהן בלשכתו של ראש העיר, יעקב פרץ. בביקור אשר כלל ישיבת עבודה וסיור באזורי המסחר והתעשייה בקרית אתא, נכחו גם מנהלי המחלקות בעירייה, יועצי השר ומנהלי מחוז חיפה והצפון.

ביקור שר הכלכלה 1

צילום: דוברות עיריית קריית אתא

בפגישה סקרו את אזורי התעשייה, התעסוקה והמסחר בעיר ודנו באפשרויות הפיתוח של מרכזי תעשייה ומסחר כמו גם פיתוח מפעלי הייטק.

 

ראש העיר הציג את מאפייני העיר תוך שימת דגש על הצרכים העיקריים בנושא פיתוח מרכזי המסחר עיר, פיתוח אזורי תעשייה, שבחלקו כולל שיתוף עם העיר שפרעם וניסיון לפתח מפעלי הייטק באמצעות מרכז ההשקעות. בנוסף, ראש העיר הציע לסווג את העיר כאזור בעל עדיפות לאומית א’, נוכח קצב ההתפתחות המרשים של העיר וסקר את הפרויקטים המתוכננים עם דגש על מפת הנגישות התחבורתית לעיר.  

שר הכלכלה ח”כ אלי כהן התרשם מתכניות הפיתוח של העיר והביע רצון לסייע במסגרת המשאבים הממשלתיים העומדים לרשותם. לדבריו:” קרית אתא הינה עיר מאוזנת הממצה את הפוטנציאל שלה בצורה מקסימלית. ראש העיר השכיל להשתמש במשאבים ולשדרג את העיר ברמה הלאומית. הסכם הגג לבניית אלפי יחידות דיור חדשות יהפוך את העיר למרכז מטרופוליני ראשי.”

לאחר ישיבת העבודה יצאו המשתתפים לסיור בעיר. הסיור כלל ביקור במפעל דוידוביץ בעיר וכן באזורי המסחר כולל סקירה של מתחם גלעם שיכלול בית חולים, אוניברסיטה, מתחמי ספורט, תעסוקה, הייטק ומסחר וייתן מענה לכל תושבי האזור.

ראש עיר, יעקב פרץ:” כדי להבטיח את עתידה של קרית אתא יש להמשיך ולבסס את מעמדה כעיר מתפתחת ומתקדמת ולמשוך אליה את תושבי האזור על ידי יצירת היצע של שירותים ביניהם תעסוקה, מסחר והייטק, אשר יציבו את העיר בראש, כעיר מודרנית המעניקה לתושביה איכות חיים. הבטחת צמיחתה ופיתוחה הכלכלי של העיר ייעשה ע”י קידומם של מנועי צמיחה מרכזיים ויצירת אקלים עסקי אטרקטיבי שיהווה מנוף כלכלי לתושביה.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה