פורסם מכרז להקמת מבני ציבור בנאות אפק

פורסם מכרז להקמת מבני ציבור בנאות אפק
עיריית קריית ביאליק באמצעות החברה הכלכלית פרסמה מכרז להקמת מבני ציבור בנאות אפק

במסגרת המכרז יוקם מרכז חינוך אשר יכלול בית ספר יסודי בן 24 כיתות, 8 גני ילדים, מעון יום בן 3 כיתות ולידם ייבנה בית כנסת. מבני הציבור אמורים לשמש  את הדיירים הראשונים שיאכלסו את שכונת נאות אפק.
המכרז ייסגר בסוף חודש פברואר כאשר החברה הכלכלית מבקשת לקבל הצעות לביצוע עבודות שלד, גמר ופיתוח להקמת המרכז.
בכדי להטיב עם התושבים החדשים שרכשו את דירותיהם בנאות אפק בשיווקים הראשונים, התקיים מפגש שיתוף תושבים בו הציגה הנהלת העירייה בראשות אלי דוקורסקי, את כיווני הפיתוח העתידיים של השכונה , את מבני הציבור שיוקמו במקביל לבניית בתי המגורים, את השרותים שהתושבים יוכלו לקבל ואת השטחים הציבוריים והפארקים שייבנו בשכונה.
התושבים, שרובם זכו בדירות במסגרת ההגרלה מחיר למשתכן, הגיעו מכל רחבי הארץ והביעו עניין רב בעשייה העירונית שעבור רובם  לא מוכרת במיוחד. דוקורסקי סקר את מאפייני העיר, את החוזקות שלה, ואת תוכניות הפיתוח לשנים הקרובות.
image001 (1)

דוקורסקי, ציין שבימים אלו מקימה עיריית קריית ביאליק מרכז מידע לתושב בו יוכלו הדיירים החדשים לקבל במקום אחד את כלל השירותים הדרושים להם : תשלומי ארנונה ומים, הרשמה לגני ילדים ובתי הספר, קבלת תוכניות הנדסיות ועוד.
דוקורסקי בירך את התושבים:” קריית ביאליק זו משפחה ואתם מצטרפים אליה כילדים רצויים. אנו נערכים עם המון מחשבה לקראת בואכם לקריית ביאליק הצומחת ומתפתחת בצעדי ענק מבלי להזניח את צביונה הירוק, החמים והמשפחתי”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה