קרוב לרבבת צועדים בצעדת ה-33 בקריית ביאליק

בצעדה שהתקיימה בשמורת הטבע “עין אפק” ביום שבת ערב ל”ג בעומר, נהנו התושבים משני מסלולים: 4 קילומטר לכל המשפחה ומסלול של 8 קילומטר למיטבי לכת

צעדת ביאליק שהפכה למסורת התקיימה בשבת אביבית ונעימה בה השתתפו כ- 9400 תושבי העיר והסביבה, שיא של כל הזמנים.
את שמורת עין אפק היפהפייה פקדו משפחות רבות, מבוגרים וילדים כאחד, אשר צעדו בנוף קסום ויפיפה, בסמיכות לבריכות הדגים, לאורך צמחיה עשירה ושדות ירוקים.  המשתתפים יכלו לבחור בין שני המסלולים: בן 4 ק”מ, המיועד למשפחות ומסלול בן 8 ק”מ למיטיבי הלכת .
בצעדה השתתפו בנוסף למשפחות גם קבוצות מאורגנות, ביניהן תלמידי בתי הספר יחד עם הוריהם ומוריהם, תנועות הנוער, אגודות הספורט ומסגרות מתנדבים.
13may17-250

בנקודת הזינוק פינקו את הצועדים בפירות הדר ובאמצע המסלול הוענקו מדליות לכל משתתף. עמדות הפעלה פוזרו במתחם השמורה והעניקו פעילות מהנה ומרעננת לילדים.
בסיום הצעדה חולקו תעודות לכלל המשתתפים וגביעים הוענקו לנציגי בתי הספר ,אגודות הספורט ותנועות הנוער בעיר שצעדו באופן מאורגן להפליא.
בהנחיית ראש העיר, אלי דוקורסקי, ההשתתפות בצעדה הייתה חינם אין כסף ונערכה בסימן “עיר בריאה וירוקה”.
התושבים ציינו לשבח את הסדר המופתי והתמודדותם של פקחי הרשות עם הסדרי החניה של אלפי כלי הרכב. כמו כן, ארגנה העירייה הסעות מרחבי העיר לנקודת הזינוק ובחזרה בסיום האירוע.
ראש העיר, אלי דוקורסקי, בירך את הצועדים:” כמדי שנה, כיף גדול לפגוש את אלפי הצועדים שהגיעו לשמורת הטבע עין אפק. תודה לכל אחד ואחת מכן, ותודה רבה לכל עובדי העירייה שתרמו להצלחת האירוע:
תודה למשנה לראש העיר, יוסי דואק, שהוביל את הצעדה, תודה לכל עובדי העירייה בניהולו של המנכ״ל , עזרא חכם, לשיטור העירוני והפיקוח, מד״א, שהיו אחראים לארגון המופתי ולאווירה הנעימה”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה