קריית אתא-וועדת היגוי בנושא הצהרונים בעיר

קריית אתא-וועדת היגוי בנושא הצהרונים בעיר

ועדת היגוי בנושא הצהרונים בעיר

בשבוע שעבר התכנסה ועדת ההיגוי של הצהרונים בעיר המורכבת מנציגי רשת המתנ”סים ביניהם מנהלת הצהרונים מלי ברקת ומנכ”ל רשת המתנ”סים איציק אדרי, מפקחי משרד החינוך, מנהלי תכנית ניצנים, הרכזת הארצית של החברה למתנ״סים וכן נציגי ועד ההורים.

בפגישה נערכה סקירה מקיפה על הגידול המשמעותי במספר הנרשמים, על התוכניות הפדגוגיות, החוגים והפעילויות, תכנית ההזנה החדשה ומיזם אורח חיים בריא.

ועדת היגוי צהרונים

ועדת היגוי צהרונים

 

צוות מפקחי משרד החינוך והרכזת הארצית של החברה למתנסים ציינו לשבח את שלל הפעילויות בצהרונים, תכנית ההכשרה של הצוותים המקצועיים והעבודה הפדגוגית הנעשית במסגרת הפעילות השוטפת עם ילדי הגן וילדי בתי הספר.

רשת המתנ”סים העירונית תפעיל השנה 54 צהרוני גני ילדים ו- 14 צהרונים של בתי הספר במסגרת תכנית ניצנים המציעה לתושבי העיר מסגרת חינוכית לאחר שעות הלימודים בעלות מסובסדת ע”י עיריית קרית אתא ומשרד החינוך של 635 ₪ בלבד.

השנה החלה לפעול בצהרונים תכנית לקידום אורח חיים בריא וכן הושק תפריט בריאות חדש הכולל מזון לילדים אלרגניים בליווי תזונאית צמודה. במקביל מקיימת הרשת הכשרה מקיפה לצוות המקצועי הכולל השתלמויות  בתחומים רבים כגון: כישורי חיים, פסיכולוגיה, תקשורת, פדגוגיה, יצירה ועוד. לצורך ייעול תהליכים ומתן מענה מהיר ומידי להורים, מונו 3 מנהלות אשכול צהרונים אשר יפקחו באופן שוטף על עבודתן של מנהלות הצהרון והסייעות.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה