קריית אתא-פרס אחזקת מקלטים ציבוריים

עיריית קרית אתא זכתה בתחרות רשויות בתחום אחזקת מקלטים ציבוריים ובאות הרשות המצטיינת במחוז חיפה
האות ניתן לרשות בפעם החמישית ברציפות

במסגרת תחרות רשויות בתחום אחזקת מקלטים ציבוריים הנערכת מדי שנה ע”י המועצה לישראל יפה ופיקוד העורף, זכתה עיריית קרית אתא ב- 5 כוכבי יופי בקטגוריית “המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל יפה” לשנת 2017.

זו השנה השביעית שעיריית קרית אתא מקבלת את הפרס כאשר ב- 5 שנים האחרונות הוענק לעירייה מדי שנה גם את אות הרשות המצטיינת במחוז חיפה.
צוות התחרות ציין לשבח את פעילות הרשות בתחום אחזקת המקלטים לרווחת התושבים ואת המודעות לערכי איכות החיים לצד מוכנות לשעת חירום גם בעת שיגרה.
פרס מקלטים

במסגרת תחרות זו אשר מטרתה לעודד את הרשויות המקומיות להגביר ולשפר את פעילותן בתחום אחזקת המקלטים הציבוריים, נבחנו
לאורך השנה ע”י המועצה לישראל יפה ונציגי פיקוד העורף מוכנותן של כ- 80 רשויות מכל הארץ, לשעת חירום, באמצעות בדיקה קפדנית של המקלטים הציבוריים הנמצאים בתחום אחריותן, בדגש על בטיחות ונוחות המקלט הציבורי. בתחרות נבדקו הן מקלטים ייעודיים והן מקלטים רב תכליתיים, שהם מקלטים המשמשים את הקהילה למטרות שונות גם בשגרה. המקלטים המשתתפים נבחנים על פי מספר קריטריונים של מוכנות, חזות ותחזוקה הכוללים: חזות פנימית, חזות חיצונית,  מערכות שירותי העזר , מקלטים דו תכליתיים, יוזמות של הרשות המקומית ושת”פ עם פיקוד העורף והיערכות לשעת חירום.

עיריית קרית אתא מונה 58 מקלטים מתוכם 30% רב תכליתיים. גודלם של המקלטים נע בין 50 מ’ (אולם אחד) ל- 100 מ’ (2 אולמות). בנוסף, קיימים 5 מקלטים גדולים במיוחד, בהם קיימים מס’ חדרים וגודלם 250 מ’. מתוך סך המקלטים 12 הינם תת קרקעיים ו- 2 מקלטים משמשים כמחסן מרכזי לשעת חירום.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” מדובר בתחרות בעלת ערך לאומי – ביטחוני ממדרגה ראשונה, אשר לה השפעה ישירה ומיידית על מצב הביטחון האישי בשעת חרום של התושב. קרית אתא זוכה בתעודות הצטיינות בתחרות זו השנה השביעית ברציפות כעדות להשקעה העירונית הנעשית בתחום זה. “

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה