קריית את מוכנה לתרחיש חירום

עיריית קרית אתא ופיקוד העורף ערכו אימון ליחידת סע”ר (סיוע עצמי ראשוני), הכוללת 50 עובדי אחזקה ושרתים אשר יתנו מענה בשעת חירום

אימון סער 4

צילום: עיריית קריית אתא

בשבוע שעבר נערך אימון לצוות סע”ר (סיוע עצמי ראשוני) בשיתוף פיקוד העורף. הצוות כולל  כ- 50 עובדי אחזקה ושרתים אשר ייתנו מענה מיידי בשעת חירום. ייעודה של היחידה  הינה ביצוע משימות סיוע עצמאי ראשוני בקהילה כגון: חילוץ, עזרה ראשונה, כיבוי אש וסיוע לאוכלוסייה בהתרחש רעידת אדמה, ירי טילים, אירוע בעל אופי של חומרים מסוכנים, שריפות ו/ או כל מצב חירום, זאת מתוך הנחה שבשעות הראשונות לאחר האירוע , ארגוני החירום וההצלה לא יוכלו להגיע מידית לכל זירות האירוע בו זמנית בשעת חירום.

 

אימון סער 3

צילום: עיריית קריית אתא

החלק הראשון של האימון כלל הדרכות והרצאות ובחלק השני חיילי פיקוד העורף תרגלו מצבי חירום באופן מעשי בשטח. מטרת האימון הינה מתן ידע וכלים לבעלי תפקידים ומתנדבים ברשות המקומית להתמודדות אקטיבית עם רעידת אדמה בשעות הראשונות לאירוע, עד להגעת כוחות מקצועיים. המשתתפים שהוכשרו  במסגרת תכנית זו יוכלו לתת את המענה הראשוני הדרוש לחלץ לכודים או נפגעים אחרים בסביבתם ללא הסתייעות בכוחות חירום והצלה. רשות החירום הלאומית ועיריית קרית אתא יסייע להצטיידות היחידה ויקצו ציוד אישי למחלצים.

 

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” לנושא מוכנות הרשות המקומית בשעת חירום ישנה השפעה ישירה ומידית על מצב הביטחון האישי של התושבים. אנו מחויבים לעשות כל שביכולתנו למען שמירה על שלומם של תושבי העיר ומשקיעים את מירב המשאבים על מנת שנהיה ערוכים לכל  כנדרש לשעת חירום.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה