קריית ביאליק,פרס שר הפנים לניהול כספי תקין לשנת 2016

פרס שר הפנים לניהול כספי תקין לשנת 2016
הוענק לקריית ביאליק זו השנה השמינית ברציפות

פרס שר הפנים לניהול כספי תקין הוענק ביום שני  11.12.17 לעיריית קריית ביאליק ולעומד בראשה, אלי דוקורסקי. את הפרס העניקו שר הפנים  ח”כ אריה מכלוף דרעי, מנכ״ל משרד הפנים מרדכי כהן ויו״ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס. תעודת ההוקרה על הזכייה הוענקה לעירייה זאת השנה השמינית ברציפות.

הפרס מוענק לרשויות מקומיות שעמדו בכל הפרמטרים לקבלת הפרס והם: ניהול ההון האנושי , תאגידים עירוניים, רישום חשבונאי תקין, ניהול תקין של התקשרויות, הפעלת מערכת האכיפה והגבייה, אישור תקציב ועמידה ביעדים, הפעלת מערך רישוי עסקים והפעלת מערך החירום ברשות המקומית. התנהלות הרשות נמדדת לאורך כל שנת התקציב לרבות בחינה מתמדת של תזרים המזומנים, מעקב ובקרה אחר התקציב השוטף והתייעלות מתמדדת במתן השירותים לתושב במסגרת תקציבית נתונה.
פרס ניהול

עיריית קריית ביאליק קבלה את הפרס לאחר שנמצא כי העניקה תמיכות כדין, מסרה עבודות לאחר ביצוע מכרזים כנדרש, העניקה הנחות על פי הקבוע בחוק, לא נמצאו ליקויים במערך השכר והעסקת עובדים, אין גרעון בתקציב השוטף ועוד פרמטרים אחרים המעידים על התנהלותה התקינה.
עד בחירתו של אלי דוקורסקי לראשות העיר, לפני תשע שנים, לא קיבלה העירייה את פרס השר לניהול כספי תקין.
טקס הענקת הפרס התקיים במעמד שר הפנים ח”כ אריה מכלוף דרעי, מנכ״ל משרד הפנים מרדכי כהן ויו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס בבנייני האומה בירושלים.
 השר דרעי אמר לראשי הרשויות הזוכות : “תקציב משרד הפנים הינו התקציב הצודק והחברתי ביותר בין כל משרדי הממשלה שנועד לצמצום פערים. אני מברך את הרשויות אשר פועלות ביעילות ובצורה תקינה בכספי הציבור . רשות מקומית אשר מתנהלת באופן יעיל ותקין, יעילות כספית וביצועי תקציב, תורמת לרווחת התושב ולשיפור השירות לתושבים”.
יו״ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס ציין בברכתו את חשיבות השלטון המקומי :״ השלטון המקומי הוא הזרוע המבצעית האמיתית של ממשלת ישראל״
ראש העיר, אלי דוקורסקי: “פרס ניהול כספי תקין מצטרף לזכייתנו במקום הראשון במדד השקיפות. אני שמח ששנה אחרי שנה אנו זוכים להכרה על התנהלותנו היעילה והתקינה ומקבלים את פרס שר הפנים. אנו מנהלים את העירייה בצנעה ובאחריות תוך חתירה מתמדת לשיפור רמת השירותים המוניציפאליים לתושב. אני מאוד גאה, כי תנופת העשייה והפיתוח האדירה בעירנו נעשית תוך ניהול כספי תקין של העירייה, ניהול תקציבי מאוזן, והקפדה יתרה על התנהלות נאותה בתחומי המכרזים, ההנחות והתמיכות. תודתי לגזבר העירייה, לבכירי העירייה, מנהליה ועובדיה, סגני ראש העיר וחברי מועצת העיר על הניהול הכספי התקין ועל העשייה המשותפת”.

צילום: עיריית קריית ביאליק
ראש העיר, אלי דוקורסקי, מקבל את פרס השר לניהול כספי תקין מידי שר הפנים ח״כ אריה מכלוף  דרעי.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה