קריית ביאליק העניקה 210 מלגות לסטודנטים

קריית ביאליק העניקה 210 מלגות לסטודנטים

קרן המלגות העירונית, הממומנת על ידי העיריה, בסיוע האגודה ההדדית קריית ביאליק, מפעל הפיס ופרויקט פרח חילקו השנה מלגות בהיקף של מעל מיליון וחצי שקל

אתמול, יום שלישי (6.3.18) העניקה עיריית קריית ביאליק 210 מלגות לסטודנטיות וסטודנטים תושבי קריית ביאליק.
קרן המלגות העירונית על שם ראש העיר לשעבר צבי קרלינר ז״ל, שממומנת על ידי העירייה בסיוע האגודה ההדדית קריית ביאליק, מפעל הפיס ופרויקט פרח חלקו השנה מלגות בהיקף של מעל מיליון וחצי שקל. בנוסף לכך, אקדמיית גורדון העניקה מלגות על סך עשרת אלפים ₪ ומשפחת אלוני תרמה 2500 ₪ לזכר אם המשפחה, רחל אלוני ז״ל.
210 סטודנטים יבצעו פעילויות למען הקהילה בתמורה למלגות העירוניות. בלובי אשכול הפיס, בו התקיים האירוע, הוצג יריד ההתנדבות, בו לכל סטודנט התאפשר לבחור את מקום התנדבותו בקהילה.

 מלגות

את הטקס כיבד בנוכחותו ראש העיר, אלי דוקורסקי, שנשא דברי ברכה, כמו גם יו״ר ועדת המלגות וחבר מועצת העיר, עו״ד רוני פפיסמדוב , יו״ר האגודה ההדדית, מיקי קמני, מנהלת פרויקט פרח טכניון, שרה שריר ונציגות הסטודנטים עדן ביסקר  ועינב ביאדגו, שקבלה מלגה תרומת משפחת אלוני.

להקת “קולות אורט ביאליק” מהכיתות התקשורתיות ולהקת “פרחי ביאליק” הופיעו באתנחתות המוסיקליות של הטקס.   
לתודה מיוחדת זכו מנהל אגף החינוך, עמי ראובן ומנהל מרכז צעירים ומזכיר ועדת המלגות, שי דנון, על הארגון של הערב והטיפול השוטף במלגות הסטודנטים.
באירוע נכחו גם סגן וממלא מקום ראש העיר, יוסי אזריאל, חברי מועצת העיר שני אוצ’קובסקי, אורית שיש, עידן מזוז, מנכ”ל העיריה, עזרא חכם וסמנכ”ל העיריה, ליאור טרגן .

בתמונה: סטודנטים שקיבלו את המלגה בוחרים את מקום ההתנדבות
צילום: גיא רותם

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה