קריית ביאליק: חבלן משטרה,פירוק מטענים במסגרת יום קהילה

image001
יום קהילה ומשטרה, בשיתוף משטרת ישראל והשיטור העירוני קהילתי התקיים בבית הספר “נעורים” בקריית ביאליק

בית ספר ״נעורים״ קיים יום ילק”מ (יום קהילה ומשטרה) בשיתוף השיטור הקהילתי של משטרת ישראל והשיטור העירוני של עיריית קריית ביאליק
יום קהילה ומשטרה היווה יום שיא לפעילות ממשוכת של השיטור הקהילתי  בתוך בית הספר. במהלך השנה נערכו מפגשים והרצאות עם תלמידי ביה”ס בהם נחשפו התלמידים לנושא האלימות על כל גווניו ובין השאר אלימות ברשת האינטרנט ושלל חרמות. ההרצאות הועברו על ידי רס”ב שמואל סגל, מפקד השיטור הקהילתי.
ביום השיא, הזמין בית ספר נעורים גם את גני הילדים הסמוכים: תאנה, גפן, הדס וסביונים. גם הורי הילדים לקחו חלק פעיל באירוע המרתק.
נציגי המשטרה הציגו את האמצעים השגרתיים העומדים לרשותם כמו ניידת וקטנוע משטרתי והן את האמצעים הבלתי שיגרתיים כמו החבלן המשטרתי, רובוט לפירוק מטענים, חיל הפרשים, כלבים לאיתור סמים ועוד.
גם נציגי מד”א וכוחות ההצלה לקחו חלק באירוע זה.
מנהלת בית הספר, מירי בן שושן, הודתה לתחנת זבולון של משטרת ישראל ,לפקד תאופיק אבו האני, מפקד תחנת השיטור העירונית קריית ביאליק, למפקד השיטור הקהילתי, רס”ב שמואל סגל, למפעילת בסיס מתנדבים לרס”ב אילת ידובניק, על הירתמותם להובלתו של תהליך משמעותי אשר מציג את חשיבות הפעילות של משטרת ישראל ומעלה את קרנה בקרב התלמידים והוריהם. עוד הוסיפה בן שושן:” היום המיוחד והחוויתי מעביר גם מסר חשוב ומרגיע “אנחנו כאן בשבילכם 24/7 “.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה