קריית ביאליק-ייצוג מרשים לתזמורת בפסטיבל בינ”ל

תזמורת הנוער של קונסרבטוריון קריית ביאליק יצגה את ישראל בפסטיבל בינלאומי בשלדמינג, אוסטריה

בעיר שלדמינג באוסטריה מתקיים מדי שנה פסטיבל בינלאומי לתזמורות נוער לכלי נשיפה. 

מדובר באחד הפסטיבלים המובילים באירופה המתקיים 17 שנה, ומאורגן על ידי קשת רחבה של מומחים העוסקים בהדרכת תזמורות נוער בכלי נשיפה באירופה.

הפסטיבל מאגד בתוכו תזמורות נוער ובוגרים מכל רחבי היבשת, קונצרטים, סדנאות וכן תחרויות ברמות שונות. כל תזמורת בוחרת מראש לאיזו קטגוריה להשתייך בכדי לעמוד ברמה הנדרשת.

עיריית קריית ביאליק מפעילה  מזה 6 שנים מיזם מוסיקלי משותף עם משרד החינוך והקונסרבטוריון העירוני. במסגרת הפרויקט בו השתתפו  4 בתי ספר, למדו כ- 300 תלמידים מכיתות ג’ עד ו’, לנגן על כלים שונים, כגון: חליל צד, קלרינט, סקסופון, חצוצרה, טרומבון, בריטון, קרן יער, טובה וכלי הקשה.  התלמידים השתתפו במסגרת לימודיהם בתזמורת כלי נשיפה והופיעו בסיום השנה בקונצרט חגיגי גדול.

השנה נבחרו כ-30 נערים ונערות מתוך הפרויקט לייצג את העיר בפסטיבל הבינלאומי בשלדמינג, אוסטריה.

התלמידים יצגו בגאווה את העיר קריית ביאליק ואת מדינת ישראל. הקונצרט הראשון התקיים באולם הקונגרסים של שלדמינג, בניצוחו של מר סלבה רייביצ’ב.

הקונצרט השני התקיים על הבמה הפתוחה במרכז העיר שלדמינג. קונצרט נוסף, שזכה לתשואות רמות, התקיים בעיר ברטיסלבה, מול בית האופרה, על במה פתוחה.

מעל לכבוד, הנחת והגאווה שהביאו התלמידים למוריהם, לעיר קריית ביאליק, ולארצנו, הם שובחו במיוחד על דרך הארץ, הכבוד וההערכה שהפגינו בהתנהגותם במהלך הפסטיבל
פסטיבל

בתמונה: מופע של התזמורת מקריית ביאליק

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה