קריית ביאליק-פקחי הרשות יאכפו את נושא האופניים החשמליים

לאחר חודשיים של הסברה עיריית קריית ביאליק יצאה למבצע אכיפה בנושא אופניים חשמליים

לאחר חודשיים של הסברה מאסיבית בבתי הספר בעיר, יוצא השיטור והפיקוח העירוני של קריית ביאליק למבצע אכיפה בנושא אופניים וקורקינטים חשמליים.

בשנים האחרונות עם השימוש הגובר באופניים חשמליים, חלה עלייה ניכרת במספר הנפגעים, הן הרוכבים והן הולכי הרגל.

לפני מספר חודשים פורסמו תקנות חדשות בנוגע לשימוש באופניים חשמליים אשר הגבילו את גיל הרוכבים, את מסלולי הרכיבה המותרים והרחיבו את סמכויות הפקחים העירוניים כולל מתן קנסות.
אופניים

עיריית קריית ביאליק נערכה מבעוד מועד לאכוף את הנושא המסכן את תושביה. השיטור העירוני יחד עם הפקחים נכנסו  לבתי הספר בעיר, נפגשו עם התלמידים והציגו בפניהם את החוקים והתקנות הרלוונטיים. כל תלמיד קיבל פלייר המפרט את הכללים מה מותר ומה אסור וכן את גובה הקנסות, כך למשל רכיבה על אופניים חשמליים מתחת לגיל 16 גוררת קנס של 1000 ₪, שימוש בטלפון נייד בעת הרכיבה גורר קנס של 1000 ₪, רכיבה על מדרכות ומעברי חציה 500 ₪ ועוד.

החל מהשבוע החלו השוטרים והפקחים לרשום דו”חות הזהרה שבהמשך יהפכו לקנסות.

ראש העיר, אלי דוקורסקי :” אנו מעודדים את השימוש באופניים ברכבי העיר ולכן בונים מסלולים מיוחדים לרוכבי אופניים בלבד. עם השלמת שלב ג’ של טיילת שמעון פרס (נחל הגדורה), יוכלו תלמידי העיר לנוע בבטחה בין קצוות העיר ולהגיע לתיכון אורט קריית ביאליק במסלול רציף ללא חציית כבישים. יחד עם זאת חשוב לשמור על ביטחון ילדינו ולכן הנחתי את מחלקת הפיקוח והשיטור העירוני לצאת במסע הסברה מקיף בפני התלמידים טרם פעולות האכיפה”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה