קרית אתא דורגה במקום הראשון בקריות בשיעור הזכאים לבגרות לשנת תשע”ו

קרית אתא דורגה במקום הראשון בקריות בשיעור הזכאים לבגרות לשנת תשע”ו

החטיבה העליונה רוגוזין מובילה ברשימה עם 83% זכאות לבגרות

הישג מדהים למערכת החינוך בקרית אתא: ע”פ נתוני משרד החינוך שפורסמו השבוע (יום ב’) קרית אתא מובילה בשיעור הזכאות לבגרות לשנת תשע”ו מבין ערי הקריות וחיפה.

הממוצע היישובי של שיעור הזכאים לבגרות מהלומדים ברשות עומד על 80.4% הגבוה משמעותית מהממוצע הארצי (66.2%) ומשאר הקריות (קרית ביאליק 77%, קרית ים 74.9% ובתחתית הרשימה קרית מוצקין עם 68.9%) חשוב לציין כי נתונים אלה מרשימים במיוחד לאור העובדה כי בקרית אתא הרכב האוכלוסייה החרדית אשר אינם ניגשים לבגרות הינו גבוה במיוחד ומשפיע על הנתונים.

 

????????????????????????????????????

ראש העיר יעקב פרץ בביקור באחד ממוסדות החינוך בעיר

ע”פ הנתונים החטיבה העליונה רוגוזין עומדת בראש הטבלה מבין בתי הספר בקריות כאשר שיעור הזכאות לבגרות של בית הספר עומד על 83%.

הנתונים פורסמו באתר שהשיק משרד החינוך “שקיפות לחינוך” הכולל לראשונה את נתוני “התמונה החינוכית” של כל הרשויות המקומיות ושל כל בתי הספר העל יסודיים. לראשונה, נתוני בתי הספר מופיעים על פי עשירון טיפוח וכן בהשוואה לתמונה הארצית ולבתי הספר הדומים להם.

ראש העיר יעקב פרץ, ברך את ראשי מערכת החינוך, מנהלי בתי הספר והמורים על ההישגים וציין כי:”  אנו רואים בחינוך כגורם העיקרי המחולל שינוי באיכות החיים בעיר ולשם כך אנו משקיעים את מירב המשאבים בהטמעת תוכניות לימוד ייחודיות, לצד תוכניות העשרה ופיתוח פיזי של מוסדות החינוך.
בקרית אתא קיימת קהילה חינוכית הרואה במשותף את צרכי התלמידים, ההורים והמורים ואשר הפכה את מערכת החינוך בעיר למקור גאווה. מדד התמונה החינוכית מהווה עבורנו כלי עבודה להמשך קידומה של מערכת החינוך העירונית ולהעצמתם של ילדי העיר “.

ראש העיר יעקב פרץ בברכת הצלחה לתלמידי העיר

ראש העיר יעקב פרץ בברכת הצלחה לתלמידי העיר

 

עיריית קרית אתא שמה את נושא החינוך בראש סדר העדיפויות ומקדישה לנושא זה כמחצית מתקציבה. משאבים רבים מושקעים מדי שנה  במערכת החינוך וביניהם בניית בתי ספר חדשים, ציודם, מחשוב, מעבדות, אולמות ספורט ותוכניות לימוד מתקדמות ואיכותיות. דגש רב הושם בנושא הנדסת האנוש, מתוך מחשבה לאפשר לתלמידים סביבת לימודים נעימה ונוחה, במטרה לעודד הישגים לימודיים ומצוינות.

בקריית אתא פועלים 90 גני ילדים אשר נותנים מענה לכ- 2700 ילדים. השנה יפתחו 8 גנים חדשים (טרום חובה וחובה): 2 גנים ברחוב פרישמן, 2 גנים ברחוב טרומפלדור, גן ברחוב טשרניחובסקי, גן בשכונת בית וגן ו- 2 גנים ברחוב סמטת יאיר. הגנים החדשים הוקמו כמענה לגידול המשמעותי במספר התושבים בעיר על רקע ההתפתחות והבנייה המאסיבית של שכונות ומתחמי מגורים חדשים, הגירת תושבים חדשים, קליטת עלייה ועוד. בנוסף קיימים 19 בתי ספר, מתוכם 3 תיכונים, 4 חטיבות ביניים ו- 12 בתי ספר יסודיים. השנה, יחלו את שנת הלימודים כ- 11,000 תלמידים, מתוכם כ- 1000 תלמידים שיעלו השנה לכיתה א’. בשנת הלימודים הבאה מתוכנן להיבנות בית ספר חדש בשכונת גבעת אלונים החדשה במטרה לתת מענה לתושבי השכונה המתפתחת. המבנה יתפרש על שטח של 3500 מ”ר על פני שתי קומות ויכלול כ- 20 כיתות לימוד, אולם ומגרש ספורט ענק

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה