רוגוזין בקרhית אתא דורגה במקום הראשון בקריות באנגלית ומתמטיקה

החטיבה העליונה רוגוזין בקרית אתא דורגה במקום הראשון בקריות בתוצאות בחינות הבגרות במקצועות הליבה- אנגלית ומתמטיקה

הישג מדהים למערכת החינוך בקרית אתא: ע”פ נתוני משרד החינוך שפורסמו בשבוע שעבר קרית אתא מובילה בתוצאות בחינות הבגרות במקצועות הליבה מבין כל ערי הקריות לשנת 2016.

ע”פ הנתונים, ציוני הבגרות של החטיבה העליונה “רגוזין” הם הגבוהים ביותר באזור במקצועות הליבה: אנגלית (3 יח”ד) בציון ממוצע של 82.66 אנגלית (4 יח”ד) בציון ממוצע של 87.34 אנגלית (5 יחידות) בציון ממוצע של 88.85, מתמטיקה (3 יח”ד) בציון ממוצע של 85.56, מתמטיקה (4 יח”ד) בציון ממוצע של 84.69.

עוד מובילה החטיבה העליונה “רוגוזין” בממוצע הציונים במקצועות: כימיה, אלקטרוניקה, מחשבים, תכנות, ערבית ומדעי החברה.

ציוני הבגרות הגבוהים בקרית אתא הינם תוצאה של השקעה אדירה בנושא החינוך בעיר. עיריית קרית אתא מקדישה לנושא זה מעל מחצית מתקציבה. משאבים רבים מושקעים במערכת החינוך וביניהם בניית בתי ספר חדשים, ציודם, מחשוב, מעבדות, אולמות ספורט ותוכניות לימוד מתקדמות ואיכותיות. דגש רב הושם בנושא הנדסת האנוש, מתוך מחשבה לאפשר לתלמידים סביבת לימודים נעימה ונוחה, במטרה לעודד הישגים לימודיים ומצוינות. בחטיבה העליונה “רוגוזין” פועלת תוכנית מצוינות בית ספרית במסגרתה כשליש מהתלמידים לומדים 5 יחידות במתמטיקה כאשר השנה אף גדל מס’ התלמידים הודות לתוכנית איתור מצטיינים באנגלית ובמתמטיקה מתוך הלומדים 4 יחידות.

ראש העיר יעקב פרץ:” אנו רואים בחינוך כגורם העיקרי המחולל שינוי באיכות החיים בעיר ולשם כך אנו משקיעים את מירב המשאבים בהטמעת תכניות לימוד ייחודיות, לצד תוכניות העשרה ופיתוח פיזי של מוסדות החינוך. בקרית אתא קיימת קהילה חינוכית הרואה במשותף את צרכי התלמידים, ההורים והמורים ואשר הפכה את מערכת החינוך בעיר למקור גאווה. הנתונים מהווים עבורנו כלי עבודה להמשך קידומה של מערכת החינוך העירונית ולהעצמתם של ילדי העיר. ביה”ס רוגוזין מהווה את חוד החנית בהטמעת המצוינות החינוכית, כאשר תפקידנו הוא להעניק לתלמידים את מירב הכלים למימוש הפוטנציאל הגלום בהם.”
resonim

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה