שיתוף פעולה בין עיריית קריית אתא למשטרה באכיפה מוגברת הקיץ

מפקד מחוז חוף ניצב עמוס יעקב נפגש עם ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ לדון בפעילות מערך השיטור העירוני בעיר

השבוע (יום א’) הגיע מפקד מחוז חוף ניצב עמוס יעקב וצוותו ללשכת ראש העיר יעקב פרץ לדון בפעילות מערך השיטור העירוני כולל הגדרת יעדים ומטרות בנושא האכיפה בעיר.

ע”פ מודל השיטור המשולב המופעל בעיר קיימת שותפות מלאה בין הרשות המקומית למשטרה, כאשר הפעלת היחידות מתבצעת ע”פ יעדים וקווי מדיניות המוגדרים ע”י ראש העיר בשיתוף עם מפקדי תחנת המשטרה. מפקד נקודת השיטור העירונית, פקד ליאור חן, ציין כי ע”פ נתוני המשטרה קיימת בשנים האחרונות ירידה דרסטית במס’ אירועי האלימות בעיר הודות לשיתוף הפעולה המלא עם הרשות היוצרים נראות מוגברת התורמת הן לאכיפה והן להרתעה.

צילום:דוברות עיריית קריית אתא

צילום:דוברות עיריית קריית אתא

 

פרויקט השיטור העירוני הינו מערך אכיפה עירוני מוגבר הכולל כוח משולב של כוחות שיטור ופיקוח עירוני שמטרתו להרתיע, למנוע ולאכוף עבירות בתחומי איכות החיים, אלימות והתנהגות אנטי-חברתית. תפקידו של מערך זה הינו לממש את יעדי האכיפה ולחזק את תחושת הביטחון של התושבים במרחב העירוני. הדגש הוא על אכיפת חנייה , אכיפה של חוקי העזר העירוניים, טיפול בעבירות אלימות ואיכות חיים באופן מוגבר ויסודי.

לדברי יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: “חשיבות הפרויקט הינו ביצירת אקלים עירוני אשר מקדם מחד ערכים של כבוד הדדי, סובלנות, הידברות, משא ומתן ושמירה על זכויות אדם ומאידך מוקיע עבירה על החוק, הפרת זכויות אדם ושימוש בכוח לא לגיטימי, מכל סוג שהוא. זהו תהליך המשלב את כל מחלקות העירייה באופן מקיף ,מתואם ובשותפות רחבה ככל שניתן, לצורך הגברת הביטחון האישי, צמצום אירועי האלימות ויצירת שיפור דרמטי באיכות החיים.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה