שיתוף פעולה בין עיריית קרית אתא למשרד הכלכלה והתעשייה לטובת העסקים המקומיים בעיר

שיתוף פעולה בין עיריית קרית אתא למשרד הכלכלה והתעשייה לטובת העסקים המקומיים בעיר

בפגישה שהתקיימה השבוע (יום ב’) בין ראש העיר יעקב פרץ, לבין רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, הציג קויתי לראש העיר את תכנית הפעילות לסיוע לעסקים מקומיים בקרית אתא של משרד הכלכלה והתעשייה.

במהלך הפגישה סיכמו השניים על הידוק שיתוף הפעולה בין עיריית קריית אתא לבין מעוף- מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, לטובת פיתוח וחיזוק העסקים בעיר וכן על קיום כנס עסקים בעיר במהלך הרבעון השני בשנת 2018, במסגרתו  יוצגו שרותי מעוף ומשרד הכלכלה והתעשייה העומדים לרשות העסקים.

שתפ משרד הכלכלה

לדברי רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה: “בשנים האחרונות הובלנו בממשלה שורה ארוכה של רפורמות משמעותיות בתחום העסקים הקטנים והבינוניים. מעוף סייע מאז הקמתו , לפני שלוש שנים, למעל  300 בעלי עסקים ויזמים  מקרית אתא  באמצעות מתן ייעוץ עסקי, שווקי ופיננסי, סיוע בגיוס מימון והדרכות בהקמה ובניהול עסק.”  

ראש העיר  ברך על שיתוף  הפעולה ואמר כי:” כדי להבטיח את עתידה של קרית אתא יש להמשיך ולבסס את מעמדה כעיר מתפתחת ומתקדמת ולמשוך אליה את תושבי האזור על ידי יצירת היצע של שירותים ביניהם תעסוקה, מסחר והייטק, אשר יציבו את העיר בראש, כעיר מודרנית המעניקה לתושביה איכות חיים. הבטחת צמיחתה ופיתוחה הכלכלי של העיר ייעשה ע”י קידומם של מנועי צמיחה מרכזיים ויצירת אקלים עסקי אטרקטיבי שיהווה מנוף כלכלי לתושביה.”

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה