שמונה עמדות, פקידה אחת עשרות אזרחים בהמתנה. כך נראה משרד הרישוי קריות

שמונה עמדות, פקידה אחת עשרות אזרחים בהמתנה. כך נראה משרד הרישוי קריות

כמה לא מפתיע כי השירות הציבורי במדינת ישראל לעיתים לוקה בחסר.
הביריוקרטיה,הסחבת והתשת האזרח הקטן היא מנת חלקה של לא מעט גופים ציבוריים.
אמש,תושב קריית אתא, רון פלדהיים, המשמש כמנכ”ל קבוצת הכדורסל הפועל חיפה
הגיע למשרד הרישוי לקבלת שירות.
כשהגיע למקום חשכו עיניו,עשרות אנשים ממתינים לפקידי הקבלה, והתור זז לאיטו.
כשקם פלדהיים לראות מקרוב את השר העניין נדהם לראות כי בכל שמונת העמדות במקום  פעילה רק עמדה אחת שמאויישת ונותנת שירות לעשרות האנשים שפקדו את המקום.
נזעם העלה פלדהיים פוסט שזכה למאות שיתופים ותגובות ואף כלי התקשורת הארציים פנו אליו לקבל את הסיפור ממקור ראשון.

צילום: פרטי

צילום: פרטי

 

 

כך כתב בדף הפייסבוק הפרטי שלו:

אתם מכירים אותי. 10 שנים בפייסבוק ומעולם לא השתמשתי בו לנגח בו אנשים וגם לא מוסדות ציבוריים.
עד היום.
הגעתי למשרד הרישוי סניף קריות בצומת וולקן בשעה 10:45 על מנת לקבל טופס לחידוש רישיון.
למעלה מ-200 איש יושבים וממתינים לתור שלהם דקות ארוכות. ארוכות מאוד.
אחרי המתנה של חצי שעה רציתי לברר מדוע הכל תקוע.
איך זה שבחצי שעה התקבלו בודדים. התקרבתי לעמדות הקבלה וחשכו עיניי.

מתוך 8 עמדות קבלה רק עמדה אחת הייתה פעילה. אתם קולטים? בחורה אחת נחמדה, אחראית על כל העומדים בתור. ואיפה היתר? אחת לא מרגישה טוב.
השנייה רבה עם לקוח אז היא נסערת, שתיים יצאו להפסקה (כי הן עובדות ברצף כבר שעתיים וחצי),
ועוד שתיים אבדו עקבותיהן.
הודעתי לשוטר הנחמד שהתרווח באחת העמדות שאני מצלם ומעלה לפייס.

בפעם הראשונה בחיי בפייסבוק, אני רוצה שכולם יראו את הזלזול של עובדי משרד הרישוי סניף קריות באזרחים.
עכשיו ברור לי איך עבור טופס פשוט, אנשים צריכים להפסיד יום עבודה.
כי החבר׳ה במשרד הרישוי מזלזלים בהם. כי אין תחרות כאן.
כי מה שלא יהיה, כולנו נצטרך לחזור לכאן מהפעולה הפשוטה ביותר ועד להעברת בעלות.

אבל אני בטוח בדבר אחד: אם הייתי מוזמן לכאן בעקבות צבירת נקודות לשימוע לפני שלילת רשיון, הייתי מתקבל תוך כמה דקות.
מבקש מכם לשתף את המחדל הזה. בושה.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה