10,000 ש”ח מלגות לסטודנטים בעיר

עיריית קרית אתא תחלק מלגות ע”ס 10,000 ₪ לסטודנטים בעיר בשיתוף עם מפעל הפיס ופר”ח טכניון.

המלגה תינתן עבור פעילות התנדבותית בעיר בהיקף של כ- 100 שעות

במסגרת מיזם מלגות הפיס יוענקו מלגות לימודים לסטודנטים תושבי העיר המעוניינים ללמוד לתואר ראשון או שני. המלגה תינתן במימון העירייה, מפעל הפיס ופר”ח טכניון ע”ס 10,000 ₪ לסטודנטים אשר יתנדבו למען הקהילה בהיקף של כ- 100 שעות ומעלה.

מיזם זה הינו נדבך נוסף בפעילות הענפה של עיריית קרית אתא בנושא החינוך במטרה לסייע לסטודנטים, תושבי העיר בלימודיהם לתארים גבוהים. עיריית קרית אתא מעניקה מידי שנה 145 מלגות לימודים לסטודנטים מעוטי יכולת בסך של כ- 100,000 ₪. הסטודנטים שנמצאו זכאים ע”י ועדת המלגות, יוכלו לבחור בין קבלת מלגה כספית לבין קבלת הלוואה בנקאית לתשלום שכר הלימוד, כאשר העירייה תממן את עלות הריבית בה.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

מטרתה של תכנית המלגות אינה רק צמצום פערים בחברה, אלא גם הענקת כלים ממשיים לקידומם של צעירי העיר בכדי לסייע להם להשתלב בחיים האזרחים, תוך שהם תורמים לאוכלוסיות נזקקות בחברה.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” החינוך הינו הזרז הטוב ביותר לשינוי מהותי באיכות החיים של תושבי קרית אתא. מדובר בתהליך ארוך אך העלייה המתמדת בשיעור בלומדים במוסדות להשכלה גבוהה והזינוק המשמעותי בשיעור הלומדים לתואר שני ומעלה, מעיד כי התהליך הצליח. זהו שינוי חברתי משמעותי, אשר לצד ההשקעות הרבות בפיתוח העיר ובבניית מוסדות ציבור, מציב כיום את קרית אתא בין הערים המובילות בישראל.”

 

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה