ק. ביאליק-פעילות לתלמידי התיכון בכללי הבטיחות בדרכים

תלמידי תיכון אורט קריית ביאליק השתתפו בפעילות חווייתית הממחישה את הסכנות וכללי הבטיחות בדרכים

תלמידי כיתות י״ב בתיכון ״אורט״ קריית ביאליק השתתפו ביום בטיחות בדרכים ייחודי, בו חוו בצורה מוחשית את כל הסכנות שהכביש מזמן. בין השאר התנסו התלמידים במתקנים אשר המחישו את הנהיגה בשכרות, התהפכו יחד עם הרכב ובדקו את הנושא של חשיבות חגורות הבטיחות, חוו על בשרם את התוצאה של עצירה פתאומית,  נהגו בסימולטורים ושמעו הרצאות.

את הפעילות ארגן מנהל מטה הבטיחות בדרכים בעיר שמחה בר יחד עם צוות בית הספר אורט קריית ביאליק.

תלמיד י”ב שהתנסה במתקן העצירה הפתאומית: ” הרגשתי איך הגוף נזרק קדימה בעוצמה רבה ואם לא הייתי חגור, הייתי עף מהמתקן. הופתעתי לגלות כי מהירות המתקן הייתה סך הכל 5 קמ”ש. מפחיד לחשוב מה קורה לאנשים שלא חגורים במהירות גבוהה יותר. עכשיו אני מבין הרבה יותר טוב מדוע יש לחגור גם כאשר יושבים מאחור”.
בטיחות בדרכים

תלמידי השכבה נהנו משיתוף הפעולה של המורים כאשר גם מנהלת חט”ע סימונה רגב יחד עם מרכז השכבה משה וסרמן עלו לרכב המתהפך יחד עם התלמידים ועשו סיבוב של 360 מעלות.  

ראש העיר, אלי דוקורסקי , השתתף באופן פעיל ביום הבטיחות ויחד עם התלמידים עלה למתקנים, נהג בסימולטור והתנסה במתקן “נהיגה בשכרות”: ” אני רואה חשיבות עליונה בפעילות מרתקת מסוג זה , במיוחד עבור התלמידים שבגיל זה לקוחים  את שיעורי הנהיגה לקראת קבלת רישיון רכב וחלקם כבר בעלי רישיון.  מאוד חשוב שלא רק ישמעו על הסכנות אלא יחושו ויחוו אותן במסגרת הפעילות”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה