בניין העירייה בביאליק נצבע בסגול לחודש המודעות לאנשים מוגבלים

עיריית קריית ביאליק תציין בחודש דצמבר את חודש המודעות הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. כחלק ממגוון האירועים שיתקיימו במהלך החודש, הואר בניין העירייה באור סגול בכדי להפנות זרקור לאנשים בעלי צרכים מיוחדים ולהביע את ההזדהות עימם.
לא בכדי קריית ביאליק היא העיר היחידה בארץ שקיבלה את אות הנשיא לנגישות עבור בעלי צרכים מיוחדים.
IMG-20211205-WA0041

במהלך חודש דצמבר יתקיימו בעיר הרצאות הסברה בבתי הספר, בתנועות הנוער ובמכינה הקדם צבאית “מכינת גל”, ייערכו פעילויות בגני ילדים במסגרת הפרויקט “יש לי חבר והוא אחר” ויושק המיזם “גם אני יכול” לפיתוח מוצרים טכנולוגים לבעלי מוגבלות.
אגף התפעל יבצע חידוש של חניות ציבוריות לנכים ברחבי העיר. סיירת סוקרים של הקהילה הנגישה תמשיך בפעילותה לבדיקת הנגשת מדרכות וכעת תתמקד באזור הקריון והמרכז הרפואי זבולון.

כחלק מחודש המודעות הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, ומיזם הפארק הנגיש ב”גן סביון”  , התקיים  ביום שישי האחרון .(3.12.21 ) פיקניק למשפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים.

 

כל משפחה קיבלה סל פיקניק אישי ומפנק, ולאחר מכן הילדים נהנו מפעילות להטוטים ומופע אש מרהיב! האירוע אורגן ותוכנן ע”י  האגף לשירותים חברתיים של עיריית קרית ביאליק ובחסות קרנות הביטוח הלאומי.

 

 מופע הלהטוטים נתרם על ידי לניר רם מ”נירו  מבמינו – קרקס”. מועצת הנוער העירונית סיעה בהכנת האירוע ובתפעולו  וחברת מועצת העיר הדס צור כבדה את האירוע בנוכחותה. 

 

ראש העיר אלי דוקורסקי: “קריית ביאליק העלתה על נס את נושא הנגישות. אנו פועלים במרץ להשלים את הנגשת מוסדות ציבור וחינוך ונמצאים בשלבים הסופיים של הפרויקט. אנו  מנגישים את  האירועים הממלכתיים לבעלי מוגבלות. בקריית ביאליק קיים פארק נגיש, הראשון בצפון שהוקדם, נבנו פינות פיקניק נגישות, פועלת עמותת “אתגרים” . בשנת 2022 ננגיש את מבנה בית התזמורת וקונסרבטוריון.

אני מודה למשנה לראש העיר ד”ר רויטל שורץ – סבירסקי שפועלת ללא לאות למען בעלי מוגבלויות”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה