בני הנוער חוגגים את הקיץ בקריית ביאליק

בני הנוער חוגגים את הקיץ בקריית ביאליק

כמידי שנה במהלך תקופת הקיץ מוזמנים בני הנוער של קריית ביאליק לקחת חלק במגוון אירועים, פעילויות, סדנאות, הופעות ומסיבות אותם מקיימת העירייה בהובלת מחלקת הנוער.

במהלך החודשים יולי-אוגוסט משתתפים בני הנוער במגוון פעילויות ואירועים המתקיימים ברחבי העיר ומחוץ לה.

אירוע הפתיחה לפעילות המהנה התקיים עם פתיחת החופש הגדול בהשתתפותם של מאות בני נוער שנהנו בפעילות הלילה הקייצית והמרעננת  בבריכה העירונית עם התקליטן העולמי די ג’יי סקאזי.

עוד במסגרת פעילויות הנוער בקיץ מתקיימוחת יציאות מחוץ לעיר לפעילויות אקסטרים בגליל וברמת הגולן, בלונה פארק, מופע סטנדאפ קורע עם האומן חן מזרחי, מסיבות בריכה המרהיבות, שלל סדנאות סטיילינג ואיפור לתד סדנת כושר קרבי, ערב זומבה וסדנת הידברות. גם תנועות הנוער בעיר קיימו פעילויות וטיולים לחניכים.
סקזי

מחלקת הנוער אף הקפידה לפרסם עשרת הכללים שיעזרו לעבור את הקיץ בבטחה והזמינה את הורי הילדים להתנדב ולקחת חלק בפעילויות הקיץ.

ראש העיר, אלי דוקורסקי שנכח אף הוא במסיבות, בירך את הנוער:” מחמם את הלב לראות את מיטב בני הנוער של קריית ביאליק נהנים משלל פעילויות קיץ מהנות שתוכננו וניתנו לכם באהבה כה רבה. תהנו, תבלו ותמצו את החופש הגדול עד תם, אך זיכרו לשמור על עצמכם בדרכים ולשוב הביתה בשלום

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה