ברכות,רשת אורט ישראל זכתה במכרז לניהול אורט קריית ביאליק

ברכות,רשת אורט ישראל זכתה במכרז לניהול אורט קריית ביאליק

רשת אורט ישראל זכתה במכרז ניהול בית הספר התיכון אורט קריית ביאליק. המכרז מדבר על 5 שנות פעילות. בכך תמשיך רשת אורט ישראל לנהל את בית הספר המיתולוגי שלה.

לפני מספר שנים הוציא משרד החינוך הוראה המחייבת את כל הרשויות המקומיות בארץ לערוך התקשרויות לניהול והפעלת מוסדות החינוך העל יסודיים שאינם בניהול עירוני, בדרך של מכרז פומבי. לצורך כך פרסמה עיריית קריית ביאליק מכרז פומבי חוזר לאחר שבמכרז הקודם לא נמצא הזוכה.

רשת אורט ישראל מנהלת את אורט קריית ביאליק במשך כ – 60 שנים, כאשר שמו של בית הספר הפך לשם דבר ומהווה את ספינת הדגל של רשת אורט בכל הקשור להטמעת תוכניות חדשניות עתירי ידע וטכנולוגיה.

רשת אורט ישראל היא רשת החינוך הגדולה במדינה המנהלת מעל 230 מוסדות חינוך :  חטיבות ביניים, חטיבות עליונות, בתי ספר תעשייתיים ומכללות להנדסאים בכל רחבי הארץ.
IMG-20200603-WA0050 (1)

אורט קריית ביאליק הינו התיכון היחיד בעיר ואחד הגדולים במדינה. בית הספר נמצא בחוד החנית של  החינוך המדעי- טכנולוגי, בוגריו נמנים עם בעלי בגרות איכותית,  בית הספר מקדם חינוך לערכים, התנדבות, תרומה לקהילה וקבלת השונה.  

בימים אלו נמצא בשלב בנייה בית ספר תיכון נוסף בשכונת “נאות אפק” שלגבי עתידו הפדגוגי ובחירת הזרם החינוכי בו יפעל,  הוקמה בהנחיית ראש העיר אלי דוקורסקי , ועדה ציבורית בראשות הרב שי פירון.

דוקורסקי: “אני מברך את רשת אורט שזכתה במכרז ותמשיך לנהל את אורט קריית ביאליק כפי שעשתה מיום היווסדו. אני משוכנע כי רשת אורט תמשיך להשקיע בקידום בית הספר הן מבחינה פדגוגית והן מבחינת טיפוח סביבת הלמידה”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה