דוקורסקי אירח את מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דוד ואת סגניתה עדנה דוד

דוקורסקי אירח את מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דוד ואת סגניתה עדנה דוד

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי אירח את מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד ואת סגניתה, עדנה דוד המשמשת גם כיו”ר סניף חיפה והמרחב. זו הפעם הראשונה שמזכ”לית הסתדרות המורים מגיעה לעיר לפגישה האישית עם ראש הרשות.
בישיבה הציג דוקורסקי את העיר, את מאפייניה ואת כיווני התפתחותה. כמו כן, התייחס ראש העיר להישגים של מערכת החינוך העירונית, כולל קבלת פרס החינוך היישובי הארצי, ההשקעה הגבוהה ביותר בין העיריות בתלמיד, העלייה הדרמטית בזכאות לבגרות, זכיה בפרסי חינוך מחוזיים ועוד.

דגש מיוחד ניתן בפגישה לנושא גיל הרך, העצמת צוותי החינוך והתמקצעות. דוקורסקי ציין כי מודל יישום רפורמת הסייעת השניה מיושם בקריית ביאליק במלואו ואף במקרים מסוימים הרשות מוסיפה תקציבים נוספים על מנת לתגבר גנים מסוימים בהתאם לצרכים הפדגוגיים. דוקורסקי: ” גני הילדים פועלים עם 2 סייעות על מנת לאפשר לגננת להשקיע את זמנה בפדגוגיה, במתן תשומת הלב לכל ילד לפי צרכיו”.
123

בין היתר הועלו בפגישה הנושאים הקשורים לרפורמת הכלה ושילוב, קליטת תלמידים עולים והעמקת שיתופי פעולה.
מנהל אגף החינוך, עמי ראובן,  שהשתתף  בפגישה ציין כי לפי המסורת העירונית מתקיים מדי שנה ערב הוקרה לעובדי מערכת החינוך וביום שני הקרוב יתקיים ערב כזה בשיתוף הסתדרות המורים.

מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דוד: “אתם מודל ודוגמא לרשויות האחרות בייחס להעצמת צוותי הוראה. יש מה ללמוד מכם”
דוקורסקי הודה למזכ”לית הסתדרות המורים על ביקורה והזמין את יפה בן דוד עם צוותה להגיע לביקור נוסף אשר יכלול סיור במערכת החינוך ומפגש עם מנהלי בתי הספר.

        בתמונה מימין לשמאל: סגנית מזכ”לית הסתדרות המורים עדנה דוד, מנכ”ל העירייה ליאור טרגן, ראש העיר אלי דוקורסקי, מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דוד ומנהל אגף החינוך עמי ראובן

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה