דרבי הקריות הולך למשחק שלישי

דרבי הקריות הולך למשחק שלישי

קרית אתא וקרית מוצקין ממשיכות את הסדרה הצמודה ביניהן, והיום (שישי) היא הגיעה לנקודת שיא כשנדל ליווינגסטון הכריע את המשחק עם שלשה מטורפת על הבאזר שקבעה 75:76 לקרית אתא. המשחק השלישי בסדרה יכריע את זהות העולה לחצי הגמר ובקרית מוצקין יקוו לשחזר את היכולת מהמשחק הראשון בבית. בקבוצה יצאו בתחושה קשה לאחר שהם שלטו לאורך רוב המשחק, אבל לא ידעו לתרגם זאת בסיום. במהלך הרבע האחרון עמנואל אומוגבו הורחק אבל זה לא הפריע לקרית אתא לנצח. במוצקין באו בטענות קשו לשיפוט כאשר מאז אותה ההרחקה, לטענתם, השיפוט לא נטה לקרית אתא.

במהלך המשחק רועי פרל זעם על שריקה ונפל. כתוצאה מכך המאמן חווה סחרחורות שנמשכו למספר רגעים אבל במהרה חזר לעצמו וניהל את המשחק כרגיל.

שלשת ניצחון ושיוויון בסדרה, ליווינגסטון (צילום: לימור מלינוף)

שלשת ניצחון ושיוויון בסדרה, ליווינגסטון (צילום: לימור מלינוף)

 

“זה היה משחק פלייאוף טיפוסי בו הראנו הרבה אופי”, פתח את דבריו שרון אברהמי. “רצינו להחזיר את הסדרה לקרית מוצקין. אנחנו גורמים להם לסקור נמוך וזה טוב לנו. אנחנו עושים עבודה נהדרת בהגנה. מבחינת ההתקפה אנחנו נגיע משוחררים למשחק השלישי ואני בטוח שהזריקות הטובות שלנו ייכנסו. הלחץ על קרית מוצקין, למרות שהם קבוצה טובה אנחנו מאמינים שאנחנו ננצח שם ונכריע את הסדרה”.

על המהלך האחרון בו דנזל ליווינגסון ניצח את המשחק: “מגיעות מחמאות לעוזר שלי עודד הנדלר על התרגיל. ליווינגסטון ניצח לנו את המשחק ברוממה מול הפועל חיפה עם אותו התרגיל וגם הפעם זה עבד לנו”.

רועי פרל המאוכזב: “הלחץ עלינו כל הזמן וזה לא מטריד אותי גם. זה חלק מההנאה שלנו להיות בסיטואציות כאלה כשחקני ומאמני כדורסל וכספורטאים. אנחנו צריכים לשפר דברים מסוימים ולהתרכז במה שאנחנו עושים ואני מקווה מאד שזה יספיק לעלות לשלב הבא”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה