יום שיא בנושא בטיחות בדרכים בחטיבה העליונה רוגוזין

יום שיא בנושא בטיחות בדרכים בחטיבה העליונה רוגוזין

יום שיא בנושא בטיחות בדרכים בחטיבה העליונה רוגוזין

ההפנינג כלל הרצאות של אנשי מקצוע, סימולטורים חווייתיים ואמנה עליה חתמו הצוות החינוכי והתלמידים

כחלק מתכנית החינוך העירונית השנתית בנושא בטיחות בדרכים, השתתפו כ- 1300 תלמידי החטיבה העליונה “רוגוזין” ביום שיא סימולטני נרחב שכלל שלל פעילויות, הרצאות, מתחמי פעילות ועוד, במטרה ללמד את בני הנוער כיצד להתנהג בכביש, במדרכה ובמעבר החצייה.

תלמידת רוגוזין בפעילות בנושא זהירות בדרכים. צילום: עיריית קריית אתא

תלמידת רוגוזין בפעילות בנושא זהירות בדרכים.
צילום: עיריית קריית אתא

 

הפעילות נערכה ביוזמת רכזת זהירות בדרכים, סיגל קרן ומנהלת התוכנית וסגנית המנהל, אורלי בן הרוש, בשיתוף עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים והמטה העירוני לבטיחות בדרכים בעיריית קריית אתא.

יום השיא החל בשעה 8:00 בבוקר בסדרת שיעורי חינוך והרצאות שניתנו ע”י שוטרים, רופאים, מורי נהיגה ונפגעי תאונות דרכים. בהמשך, התנסו התלמידים במגוון רחב של סימולטורים המדמים תאונות דרכים, מודדים זמן תגובה והשפעה של אלכוהול על הנהיגה.  במקביל, התקיימה הפסקה פעילה אשר במהלכה נתלתה אמנת ענק עליה חתמו הצוותים החינוכיים והתלמידים. 

כמו כן, הוקמו דוכנים של מתנדבי “אור ירוק”, קבוצת התלמידים המתנדבים “מנהיגי דרך” וכן הוצגה תערוכת עבודות יד גדולה שיצרו התלמידים בנושא זהירות בדרכים.

רוגוזין קריית אתא, יום פעילות זהירות בדרכים. צילום: עיריית קריית אתא

רוגוזין קריית אתא, יום פעילות זהירות בדרכים.
צילום: עיריית קריית אתא

 

בית ספר “רוגוזין” זכה לפני מס’ שנים בפרס הארצי של משרד החינוך בנושא חינוך לערכים בבטיחות בדרכים הודות לפעילות הענפה הנערכת בביה”ס לאורך כל השנה בנושא זה. 

ברוריה הספל מנכלית רוגוזין: “החטיבה העליונה רוגוזין חרטה על דיגלה להילחם בתאונות הדרכים באמצעות חינוך ערכי לשמירה על חיי אדם, להתנהגות בטיחותית וסובלנית בדרכים, המכבדת את בני האדם ואת חוקי התנועה. ”  

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה