כבוד גדול,יהודה יצחקי מחנך מקריית אתא, הוא מורה המאה

כבוד גדול,יהודה יצחקי מחנך מקריית אתא, הוא מורה המאה

יהודה יצחקי, מורה ומחנך באולפנית שח”ם זכה בתואר מורה המאה של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך

במסגרת רשימת‮ “‬מורי המאה‮” ‬המעלה על נס את פועלם של 100 ‬מורי החינוך הממלכתי-דתי המצטיינים בהישגים פורצי דרך‮, ‬נתבשרה השבוע אולפנית שח”ם כי המורה, יהודה יצחקי זכה בתואר מורה המאה של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך.

מורי המאה הינם מנהיגים חינוכיים, פורצי דרך בהובלת תכניות ערכיות, לימודיות, וחינוכיות הפועלים ללא לאות להטמעת יעדי החמ”ד וקידום מטרת העל “בית חינוך כמשפחה”. מאה המורים הנבחרים מהווים את חוד החנית של מורי החמ”ד ומשמשים כדמות משמעותית ומודל לחיקוי לילדים, להורים ולאנשי הצוות.
מורה המאה- אולפנית שחם- יהודה יצחקי

שופטי התחרות ציינו כי הבחירה ביהודה יצחקי הינה אות הוקרה על עבודתו המסורה הנעשית מתוך אמת פנימית ותחושת שליחות, תוך מתן יחס אישי וחם לכל תלמידה והנחלת ערכי הרוח היהודית.

יהודה יצחקי, תושב העיר, עוסק בחינוך מעל 40 שנה. עבודתו החינוכית מאופיינת במקצועיות, במסירות ובחריצות. כמורה, מחנך ורכז תושב”ע, מחזק יצחקי בקרב תלמידותיו את זהותן הציונית ומחנך לאהבת התורה, עם ישראל וארץ ישראל, תוך קידום ערכי הלמידה וחדוות הדעת. בהוראתו מושם דגש מיוחד על העצמת התלמידות באמצעות חיזוק הקשר החברתי ולמידת עמיתים המגבירה את המוטיבציה של התלמידות.

בנוסף, משתתף יהודה יצחקי באירועים עירוניים וקהילתיים ומעביר הרצאות בענייני היום לקהילה.  

מנהל האולפנית שלמה שפיצר ציין כי דורות רבים שחונכו על ידי יהודה יצחקי מוקירים בהערכה רבה את אישיותו ואת היותו דוגמה אישית. גם עבור הצוות החינוכי מהווה יצחקי מקור השראה ודוגמה אישית לסובלנות ולאהבת המקצוע. בשמי‮, ‬בשם ראש העיר, ‬בשם התלמידים והוריהם, ‬אנו מודים לו על פועלו‮”.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה